ایران رمان

نسخه‌ی کامل: دسترسی شرقی غربی بزرگراه یادگار امام (ره) در تقاطع دستغیب فراهم شد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
شهردار منطقه 9 :

شهردار منطقه 9 تهران گفت: با بهره برداری از بیست و هشتمین پل عابر پیاده سطح منطقه در بزرگراه یادگار امام (ره) ، دسترسی شرقی غربی در تقاطع دستغیب فراهم شد.


به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، حسین سلطانی افزود: پس از افتتاح بزرگراه طبقاتی یادگار امام (ره) ، احداث پل عابر پیاده در تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) با دستغیب در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بلافاصله در راستای جانمایی پل عابر پیاده و اظهار نظر پلیس راهور نسبت به آن اقدامات لازم صورت گرفت و با هماهنگی ادارات و ارگانها ، نسبت به رفع معارضات تاسیساتی محل اقدام شد.

سلطانی ادامه داد: پل عابر پیاده بزرگراه یادگار امام (ره) در تقاطع دستغیب هزینه ای معادل 145 میلیون تومان با پوشش اپوکسی ، نورپردازی و اجرای فونداسیون داشته است.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: در پهنه جنوبی خیابان آزادی محلات قدیمی وجود دارد که با وجود این پروژه بزرگراهی ، ارتباط بین محلات مناطق 9 و 10 قطع می شد ولی با احداث پلهای عابر و ایجاد دسترسی های محلی هویت فرهنگی محلات حفظ و ارتباط بین محلی میسر شد.

سلطانی در پایان اظهار داشت: در راستای ارتقا ضریب ایمنی تردد شهروندان و همچنین کاهش بار ترافیکی در محدوده بزرگراه یادگار امام (ره)، پل عابر پیاده بصورت ساده ساخته و بهره برداری شد ولی قابلیت مکانیزه شدن نیز در آن طراحی شده که در فاز دوم این پروژه قرار گرفته است./ل