ایران رمان

نسخه‌ی کامل: طرح مشاوره شغلی به بانوان شمال شرق پای[color=#ff0000]تخت[/color] ارائه می شود
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
مشاور شهردار منطقه 4، طرح ارائه مشاوره شغلی به بانوان جهت هدایت و خوشه سازی مشاغل با گذراندن بیش از 50 ساعت کارگاه آموزشی و 10 ساعت کار عملی زیر نظر اساتید دانشگاه و کارآفرین برتر کشور خبر داد.


معصومه دادوند، مشاور شهردار منطقه 4 در امور بانوان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور آشنایی شهروندان به ویژه بانوان در امور کسب و کار موفق و توانمندسازی آنها در امور کار و پیشه و پایدار سازی مشاغل برای اولین بار در بین مناطق 22 گانه طرح ارائه مشاوره شغلی با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اجرا می شود.

وی ادامه داد: در اولین مرحله از این طرح 40 نفر از علاقمندان واجد شرایط از سوی مدیران محلات معرفی و پس از مصاحبه و مراحل اولیه در صورت انتخاب زیر نظر مدرس مربوطه تکنیک های مشاوره شغلی، هدایت شغلی و خوشه سازی مشاغل را آموزش می بینند.

مشاور شهردار منطقه 4 تصریح کرد: در این طرح کارآموزان پس از گذراندن 50 ساعت کارگاه آموزشی و 10 ساعت کار عملی زیر نظر مدرس دانشگاه و کارآفرین برتر کشور موفق به کسب دریافت گواهینامه خواهند شد.

وی افزود: این طرح در کنار ایجاد شغل و توانمندسازی افراد می کوشد تا با قرار گرفتن در سراهای محلات این توانمندسازی را به دیگران منتقل کرده و بستر لازم جهت توانمندسازی تمام شهروندان منطقه ایجاد تا به اهدف اصلی این طرح دست یابیم.

معصومه دادوند خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح شهروندان با فرصت های شغلی در اختیارشان آشنا و از حمایت های مدیریت شهری بهره مند شده و امکانات لازم در اختیار شهروندان توانمند و جویای کار قرار می گیرد./ز