ایران رمان

نسخه‌ی کامل: انجام سرویس پلمپ دفاتر تجاری از طریق 33 دفتر پستی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
مدیر کل پست منطقه 13 گفت: با مجری گري منطقه 13 پستی مراحل قبولی مدارک توزیع دفاتر پلمپ شده تجاری در تهران هم اکنون از طریق 33 واحد پستی انجام می گیرد.
انصافی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در سال 87 طی قراردادی بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و شرکت پست و با مجری گری منطقه 13 پستی مراحل قبولی مدارک توزیع دفاتر پلمپ شده تجاری در تهران هم اکنون از طریق 33 واحد پستی انجام می گیرد.
وی ادامه داد: هر ساله تعداد قابل توجهی از متقاضیان پلمپ دفاتر تجاری برای پلمپ نمودن دفاتر تجاري به اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری مراجعه می کردند که این مساله مشکلات عدیده اتلاف وقت و هزینه بالایی در پی داشته که از این به بعد از طریق 33 واحد پستی انجام می گیرد.
انصافی تصریح کرد: در این روش که با اصلاح و مکانیزه کردن فرآیند مربوطه انجام می شود متقاضیان پلمپ دفاتر اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی صرفا با یک بار مراجعه به یکی از 33 واحد پستی و ارائه درخواست پلمپ شده مورد نیاز خود را در نشانی مربوطه دریافت می کنند.

مدیر کل پست منطقه 13 اظهار داشت : با اجرای این طرح دیگر متقاضیان پلمپ دفاتر، نیازی به خرید دفاتر خام روزنامه و کل نخواهد داشت و اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری دفاتر مربوطه را با قیمت مناسب تر و کیفیت قابل قبول تهیه و از طریق پست به نشانی متقاضیان ارسال می کند.

وی خاطر نشان کرد: از مزایای این طرح می توان به حذف مراجعات غیر ضرور،کاهش هزینه های عمومی کاهش تردد در سطح شهر، کاهش آلودگی و رضایتمندی ارباب رجوع و کارکنان اشاره کرد./ز