ایران رمان

نسخه‌ی کامل: گازوئیل، ساختمان خیابان انقلاب را به آتش کشید
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
 ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
 
گازوئیل، ساختمان خیابان انقلاب را به آتش کشید


سید جلال ملکی گفت: آتش نشانها موفق شدند سریعا آتش را خاموش و از سرایت آن جلوگیری کنند و در حال حاضر مشغول تخلیه دود هستند.
ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق در ساختمانی در خیابان انقلاب به دلیل اشتعال منبع گازوئیل خبر داد.
سید جلال ملکی درباره این حادثه اظهار کرد: ساعت 16:29 امروز یک مورد آتش سوزی در مسیر غرب به شرق خیابان انقلاب نرسیده به خارک به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و بلافاصله سه ایستگاه به محل اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در یک ساختمان سه طبقه مسکونی رخ داد افزود: در هر یک از طبقات این ساختمان یک واحد وجود داشت و دو طبقه هم زیرزمین داشت که البته ساختمان خالی از سکنه بود و ظاهرا در حال تعمیرات بودند.
وی در مورد جزئیات آتش سوزی در این ساختمان گفت: در طبقه منهای دو ساختمان مخزن گازوئیلی وجود داشت که تقریبا خالی بود و کارگران مشغول برشکاری روی منبع گازوئیل بودند که این کار منجر به آتش سوزی شد و دود زیادی طبقات را فراگرفت و حتی به بیرون هم سرایت کرد.
ملکی ادامه داد: با توجه به اینکه کسی از ساکنان در ساختمان حضور نداشت خوشبختانه مسمومیت و تلفات جانی نداشتیم و چند کارگری هم که در ساختمان بودند از آن خارج شده بودند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه آتش نشانان در مدت سه دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: آنها موفق شدند سریعا آتش را خاموش و از سرایت آن جلوگیری کنند و در حال حاضر مشغول تخلیه دود هستند.
وی همچنین توصیه کرد: کسانی که قصد تعمیرات روی مخازن مایعات قابل اشتعال دارند حتما قبل از شروع کار مطمئن شوند که مخزن کاملا خالی است و اگر فکر می‌کنند علی رغم خالی بودن احتمال این وجود دارد که با برشکاری آتش سوزی رخ دهد داخل لوله آب بریزند تا از احتمال آتش سوزی جلوگیری شود.‌