ایران رمان

نسخه‌ی کامل: بهره برداری 125 پروژه عمران شهری در جنوب غرب تهران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
شهرداری منطقه 18:

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 18 از بهره برداری 125 پروژه عمران شهری در راستای ارائه خدمات رسانی به ساکنان مناطق جنوب شهر تهران و کاهش فاصله مناطق جنوب و شمال تا پایان امسال خبر داد.
رحمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تعداد 38 پروژه در غالب 125 طرح عمرانی، فرهنگی، خدماتی، اجتماعی، ورزشی و ترافیکی با هزینه ای بالغ بر 660 میلیارد ریال تا پایان امسال از سوی شهرداری منطقه 18 آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

وی با اشاره به طرح های دیگر شهرداری منطقه 18 گفت: مجموعه ورزشی شهید مختار سلیمانی در زمینی به وسعت 2 هزار و 800 متر مربع و زیربنای 4 هزار و 500 متر مربع شامل استخر و سونای خشک و بخار، جکوزی به عنوان نخستین استخر و سونا در محلات شاد آباد به بهره برداری خواهد رسید.

رحمانی در پایان با اشاره به طرح های آتی شهرداری منطقه 18 افزود: احداث زائرسرا و حوزه علمیه امامزاده زید (ع) با زیربنای 2 هزار و 330 متر مربع در 5 طبقه، ساختمان موزه شهدا جهت ثبت و ضبط آثار وصیت نامه شهدا و ارزشهای دفاع مقدس به متراژ هزار و 500 متر مربع در میدان فتح، ساختمان شماره 4 شهرداری منطقه با زیربنای 3 هزار و 400 متر مربع و سرای محله ولیعصر شمالی با زیربنای 750 متر مربع از طرح های آتی شهرداری منطقه 18 است./ز