ایران رمان

نسخه‌ی کامل: راه اندازي قريب 1500 مدرسه قرآني برنامه اي در دوره ابتدايي از اول مه?
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
مشاور قرآني وزير ومدير كل قرآن ، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش خبرداد :
راه اندازي قريب 1500 مدرسه قرآني برنامه اي در دوره ابتدايي از اول مهرماه91
مشاور قرآني وزير ومدير كل قرآن ، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش از تشكيل نزديك به 1500 مدرسه قرآني برنامه اي در دوره ابتدايي از اول مهرماه91 تاكنون خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ،بنيادي با اشاره به اينكه همه چيز براي يك جهش عالي در مباحث قرآني ،نماز و عترت در وزارت آموزش و پرورش مهيا است ، گفت :بيش از 90درصد مباني سند تحول بنيادين مربوط به مباني تربيتي و رسيدن به هدف هاي والاي اسلامي و انساني است.

وي با بيان اينكه در طول 3 سال گذشته همه زيرساخت هاي تشكيل دهنده امور قرآني در آموزش و پرورش آماده شده است ، ادامه داد : وزارت آموزش و پرورش اولين وزارتخانه اي است كه داراي سايت تخصصي http://www.quran.medu.ir است.

بنيادي با اشاره به اينكه سند تحول بنيادين داراي مباني تربيتي بسياري براي تربيت عبد صالح است ، افزود: تعداد مدارس قرآني به عنوان قطب هاي قرآن در كشور طي سال هاي آتي به 5 هزار مدرسه افزايش خواهد يافت.

مشاور وزير ومدير كل قرآن ، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش از توليد هفت عنوان كتاب قرآني در سطوح مختلف براي دانش آموزان با شمارگان يك ميليون جلد خبر داد./ل