ایران رمان

نسخه‌ی کامل: ذخيره ماهانه 20 هزار تن گوشت مرغ مازاد در کشور
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
20 هزار تن گوشت مرغ مازاد ماهانه در کشور ذخيره سازي مي شود .

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،‌مدير امور و طيور وزارت جهاد کشاورزي امروز در همايش سه روزه مديران طيور کشور در ساري گفت : براي تأمين نياز بازار و تعادل سازي قيمتها گوشت مرغ ذخيره شده در زمان هاي پرمصرف به بازار تزريق مي شود .

ترکاشوند از صادرات 25 هزار تن تخم مرغ مازاد بر مصرف امسال در کشور خبر داد .

وي افزود : اصلاح ساختار مرغداري ها براي افزايش ضريب تبديل و کاهش عوامل بيماري زا در اولويت طرح هاي توسعه ايي وزارت جهاد کشاورزي است .

مدير امور و طيور وزارت جهاد كشاورزي از بررسي طرح ملي توسعه کشاورزي با اعتبارات ويژه در وزارت جهاد کشاورزي خبر داد .

معاون وزير جهاد کشاورزي هم از تغيير اصلاح نژاد مرغ لاين در مجتمع لاين بابل کنار با هدف افزايش توليد و خودکفايي کشور در اين بخش خبر داد .

ملاصالحي افزود : ايران جزء هشت کشور دارنده صنعت لاين جهان است و مجتمع مرغ لاين بابل کنار هم 10 درصد سهم بازار کشور را در اختيار دارد .

معاون بهبود توليدات دامي جهاد کشاورزي مازندران نيز با اشاره به توليد روزانه 576 تن گوشت آماده طبخ و توليد ماهانه 203 ميليون قطعه جوجه يک روزه در استان گفت : مازندران در اين زمينه رتبه نخست کشور را دارد .

نگهدار افزود : از مجموع 413 واحد مرغداري در استان 276 واحد با صرف بيش از 2 ميليارد تومان اصلاح ساختار شده است و 137 واحد ديگر هم در مراحل شناسايي و معرفي به بانک هستند .

سالانه يک ميليون و 900 هزار تن گوشت مرغ در کشور توليد مي شود ./عب