ایران رمان

نسخه‌ی کامل: عباسی: وظایف همه دستگاهها در حوزه جوانان باید شفاف و مشخص باشد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در چهل و نهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان
عباسی: وظایف همه دستگاهها در حوزه جوانان باید شفاف و مشخص باشد
وزیر ورزش و جوانان، مسائل مربوط به جوانان را موضوعاتی ملی دانست و گفت: برای تحقق واجرایی نمودن برنامه های مربوط به حوزه جوان ، باید وظایف همه دستگاهها مشخص شود.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد عباسی در چهل و نهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به قوانین مربوط به حوزه جوان اظهار داشت: باید همه امکانات دولتی در مسیر تحقق نیازهای به حق جوانان بکار گرفته شود.

وی دستیابی به نتایج و اهداف مورد نظر در حوزه جوانان در حداقل زمان را منوط به تقسیم کار و تخصیص اعتبارات مناسب به دستگاهها در جهت اجرایی نمودن وظایف سازمانی دانست وخاطر نشان کرد: این اقدام نیازمند تبیین قوانین مربوط و تعیین شاخصهای مناسب است.

وزیر ورزش وجوانان نیاز سنجی و بررسی برنامه های مدون ویژه جوان بر مبنای کارایی را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: باید نیازهای جوان طوری تامین شود که زمینه ساز تعالی و تبلور اهداف عالیه آنها باشد.

وی در ادامه با تاکید بر توجه ویژه به نیازهای دختران اظهار داشت: هر چند ما در تبیین شاخصهای مربوط به جوانان قائل به تفکیک جنسیتی نیستیم، اما واقعیت این است که شاخصهای مربوط به بانوان بای تعریف خاص تری داشته باشد .

محمد عباسی دقت نظر در تبیین برنامه ها بر اساس امکانات موجود را مورد تاکید قرار داد و گفت: وظایف هر ارگان و سازمانی در رابطه با حوزه جوانان باید تعریف شود تا در برنامه ریزیها دچار مشکل نشویم.