ایران رمان

نسخه‌ی کامل: 6 محور به علت بارش شدید برف مسدود شدند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها؛
6 محور به علت بارش شدید برف مسدود شدند/ ممانعت پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در جاده ها
در استانهای خراسان رضوی ،خراسان شمالی،کهگلویه و بویر احمد،استان گلستان،گیلان و استان هرمزگان (محور میناب-جاسک) بارش باران گزارش شده است؛ در تمامی محورهای کوهستانی تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل ازاداره اطلاع رسانی راهور ناجا ، اکثر محورهای استان سمنان ،کرمانشاه،چهارمحال و بختیاری،همدان و در استانهای اردبیل(محورهای مغان و گرمی) اصفهان(محور سمیروم،نجف آبادو قورقچی)ایلام (محور فراآبله) گلستان(محورهای خوش ییلاق) گیلان(محورهای دیلمان،اثالم،خلخال،ماسوله،گردن حیران) و استان مرکزی(محور ساوه ،همدان) با بارش برف همراه است که توصیه می شود رانندگان در طول تردد در این محورها حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

در استانهای خراسان رضوی ،خراسان شمالی،کهگلویه و بویر احمد،استان گلستان،گیلان و استان هرمزگان (محور میناب-جاسک) بارش باران گزارش شده است.

بر اساس این گزارش ؛ در تمامی محورهای کوهستانی تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

توصیه پلیس به مسافران این است که از تردد در جاده ها در طول شب پرهیز کنند و مسافرت خود را به روز موکول کنند و در طول سفرتمامی وسایل ایمنی (بخصوص زنجیر چرخ)را به همراه داشته باشند و با رعایت اصول ایمنی و مقررات رانندگی کنند.

**6 محور به علت بارش برف مسدود شدند

در استان البرز(محور شمشک به دیزین) ،اردبیل به گیلان(محور پونه به خلخال) ،مازندران(محور عباس آباد به کلاردشت) ، مرکزی(محور اراک به ازنو) ،آذربایجان غربی (سردشت به مهاباد) ،کردستان (بانه به سقز)(سقز به مریوان) تا اطلاع ثانوی به علت بارش برف مسدود هستند گفتنی ایست : پلیس به منظور رفاه حال مسافران از خودروهایی که فاقد زنجیر چرخ هستند ممانعت به عمل خواهد آورد.