ایران رمان

نسخه‌ی کامل: بهروز منتقمی: هواداران سهم عمده ایی در فرهنگ سازی باشگاه دارند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: واگذاری ورزشگاه درفشی فر به باشگاه پرسپولیس یکی از کارهای خوبی بود که توسط وزیر ورزش و ریاست جمهوری انجام شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس بعد از تمرین امروز سرخپوشان در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص بازی های تیم پرسپولیس افزود:
خوشبختانه تیم پرسپولیس در حال آمادگی خوبی بسر می برد و با چند بردی کا در روزهای گذشته مخصوصا در جام حذفی به دست آوردیم روحیه بازیکنان تیم در سطح خوبی است.

وی در ادامه در خصوص فرهنگ سازی در باشگاه های فوتبال افزود: فرهنگ سازی در باشگاه ها یکی از کارهای اصلی و بنیادی است که باید هر باشگاهی انجام دهد و این فرهنگ سازی از طرف هواداران صورت می گیرد.

وی در ادامه در خصوص واگذاری ورزشگاه درفشی فر به باشگاه پرسپولیس افزود: خوشبختانه این یکی از کارهای خوبی بود که وزارت ورزش و به دستور ریاست محترم جمهور انجام شد.

وی در ادامه در خصوص واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به شرکت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس افزود: در خصوص واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس اجازه دهید پس از قطعیت در این مورد صحبت می کنم.

وی در پایان در خصوص جایگزینی منتقمی به جای رویانیان افزود: کسانی مثل رویانیان سرمایه های باشگاه های فوتبال هستند و باید در حفظ آنها کوشید چرا که امثال رویانیان به ورزش کشور خدمت می کنند./آق