ایران رمان

نسخه‌ی کامل: مسابقه ليگ، اردو را چند ساعت به تعويق انداخت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
مربي تيم ملي تنيس روي ميز:
مسابقه ليگ، اردو را چند ساعت به تعويق انداخت
مربي تيم ملي تنيس روي ميز کشورمان گفت: ديدار معوقه ليگ باعث شد تا اردوي تيم ملي به جاي صبح از بعدازظهر برگزار شود.
احمد جعفري پور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب اضافه کرد: بازي تيم هاي پتروشيمي بندرامام ماهشهر و نفت سپاها ن از هفته پنجم ليگ برتر به دليل آلودگي به تعويق افتاده بود و مسئولان کميته مسابقات از ما خواستند تا به خاطر اين مسابقه که در آکادمي بين المللي تنيس روي ميز برگزار مي شد اردو را از نوبت صبح به بعداز ظهر به تأخير انداختيم.

وي درپاسخ به اين سوال که آيا همه بازيکنان ملي پوش به تهران آمده اند يا خير تصريح کرد: اين بار ما تأکيد کرده بوديم که حتما همه نفرات اول تا دهم دسته برتر ملزم هستند تا خود را به اردو برسانند که اين موضوع هم عملي شد و همه بازيکنان حتي نوشاد و نيما عالميان هم اکنون در تهران هستند.

جعفري پور خاطرنشان کرد: برنامه اصلي ما اين است که در هر ماه مدت 10 روز را در تهران اردو برگزار کنيم تا بازيکنان تيم ملي با يکديگر هماهنگ تر شوند.

مربي تيم ملي بزرگسالان در خصوص آمدن يار تمريني خارجي به اردوها براي افزايش کيفيت اردو، بيان کرد: فعلا خبري از حضور يار تمريني خارجي نيست البته تلاشمان را مي کنيم تا اين اتفاق بيفتد به ويژه فدراسيون هم تأکيد زيادي روي اين موضوع دارد و براي آوردن حريف تمريني خارجي تلاش مي کند.

جعفري پور تأکيد کرد: اين اردوي تيم ملي پس از دو سال نيست بلکه ما سال گذشته در ايران به مدت 8 يا 9 روز اردو برگزار کرديم ضمن اينکه در خارج از کشور کشورهاي چين، مجارستان و اتريش اردوهايي داشتيم.

وي اظهار داشت: برنامه ريزي اصلي ما براي مسابقات جهاني است البته اين که بازيکنان تيم ملي با تمرين کنار يکديگر سطح بازي خود را افزايش دهند تا افت نکنند اکنون هدف اصلي ما است.

مربي تيم ملي تنيس روي ميز از حضور تيم ملي جوانان در اين اردو خبر داد و گفت: قرار شده است علاوه بر 10 نفر اول رشته برتر بزرگسالان به عنوان تيم ملي بزرگسالان، 4 نفر اول تيم ملي جوانان يعني سروش اميري نيا، مهدي نجفي، اميرحسين صديق و سجاد حسيني هم در اين اردو حاضر باشند و در کنار ما تمرين کنند، محسن شيشه گرها، به عنوان مربي تيم جوانان هم در کنار من است./آق