ایران رمان

نسخه‌ی کامل: مُد جالب و عجیب در خیابان‌های ولز! +عکس
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
اگر از پیاده روی خسته شده اید بد نیست نگاهی داشته باشید به یک مد عجیب و جالب که این روز‌ها در خیابان‌های ولز جنوبی دیده می‌شود. مد عجیبی که بر اساس آن افراد با صندلی راحتی برقی وارد خیابان می‌شوند.
گروهی از شهروندان ولز و نیوکاسل تصمیم گرفته اند برای تردد در شهر از گزینه‌ای عجیب یعنی صندلی‌های برقی راحتی استفاده کنند.
این صندلی ابتدا توسط دو شهروند طراحی و ساخته شد و سپس به سرعت در شبکه‌های اجتماعی محبوب و مشهور شد تا جایی که شهروندان زیادی نسبت به این صندلی‌ها علاقه نشان دادند. اما این صندلی‌های زیبا و جالب سرعت بالایی ندارند و نمی‌توانند همتای خودرو حرکت کنند با این وجود وارد خیابان‌ها شده اند و این موضوع تا حد زیادی خطرناک است.

[عکس: 1163707_214.png]


درست است که مردم در شبکه‌های اجتماعی این حرکت را تشویق می‌کنند، اما واقعیت این است که حرکت مذکور بسیار خطرناک است. درواقع سرعت پایین و عدم محافظت از فردی که روی صندلی نشسته است می‌تواند عواقبی بسیار جدی داشته باشد. این صندلی‌ها عمدتا با باتری‌های شارژی تامین انرژی می‌شوند و قدرت مانوری در حد ویلچر‌های ساده برقی دارند. درواقع فردی که روی این صندلی‌ها مینشیند امکان حرکات بسیار پیچیده را ندارد.


[عکس: 1163709_331.png]


تا کنون مقامات کنترل ترافیک برخورد جدی با افرادی که از این وسیله استفاده می‌کنند نداشته اند، اما در صورت ادامه این ماجرا‌ها ممکن است به زودی شاهد ممنوعیت تردد باشیم.