ایران رمان

نسخه‌ی کامل: تخصیص دو درصد عوارض ساختمانی برای ایمنی/جلسه شورای شهری ها با رئیس
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سخنگوی شورای شهر تهران
تخصیص دو درصد عوارض ساختمانی برای ایمنی/جلسه شورای شهری ها با رئیس جمهور
سخنگوی شورای شهر تهران از تخصیص دو درصد عوارض ساختمان ها به عنوان عوارض ایمنی برای آنها خبر داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،خسرو دانشجو امروز در 521 مین جلسه غیر علنی شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: پیشنهاد شهرداری با عنوان تخصیص دو درصدی عوارض ساختمان ها برای ایمنی آنها به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.
وی در این خصوص گفت: در سال های گذشته 1و 3 دهم عوارض برای ایمنی اختصاص داشت که اکنون این 1 و 3 دهم درصد به 2 درصد تبدیل شده است.
*احیای شورای محلات
همچنین دانشجو در خصوص پیشنهاد شورای شهر تهران به شورای عالی استان ها در خصوص تشکیل شورای محلات گفت: برای احیای شورای محلات طرحی از سوی شورا به شورای عالی استان ها پیش بینی شده است که لایحه آن از سوی شهرداری ابلاغ شده بود که متن آن به صورت کامل به تصویب رسید.
*جلسه شورای شهری ها با رئیس جمهور
سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اینکه آیا شورای شهر با ریاست جمهوری جلسه خواهد داشت گفت: ما جلسات متعددی در سنوات مختلف و ریاست جمهوری داشته ایم اما اکنون قرار شده است که پس از هماهنگی های انجام شده این جلسه صورت گیرد.
وی افزود: این ملاقات و جلسه به دفتر ریاست جمهوری مطرح شده که رئیس جمهور عنوان کرده اند که این جلسه را در دستور کار خود قرار داده اند.
*انتقال بیمارستان روانی
همچنین سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه جلسه غیرعلنی شورای شهر در خصوص انتقال این بیمارستان گفت: افتخار شورای شهر این است در خصوص نکاتی که با زندگی مردم در ارتباط است تصمیم گیری کنند.
وی در خصوص انتقال این بیمارستان گفت: ما امیدواریم کاری انجام شود که به آسایش مردم لطمه وارد نشود و باید دانست که اگر این بیمارستان انتقال می یابد به علت این است که در آن منطقه پروژه عمرانی در حال اجرا می باشد.
همچنین دانشجو در پایان جلسه با اشاره به انتخابات شورایاری ها گفت: ما پیگیر هستیم و می خواهیم که این انتخابات به صورت مصوبه از سوی مجلس شورای اسلامی اجرایی شود تا شورایاری ها که کمک زیادی به شورای شهر در خصوص آشنایی به کمبودها و نیازمندی های آن منطقه می کنند انتخابات آنها به صورت رسمی صورت گیرد.
وی در این خصوص که چرا تاکنون از سوی مجلس به صورت مصوبه اعلام نشده است گفت: به این علت بوده است که نباید برای انتخابات شورایاری ها به رای مردم رجوع کنیم./ف