ایران رمان

نسخه‌ی کامل: راهکار تشخیص عطر اصل از تقلبی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: edlock-diagnosis-fake22.jpg]
 ادوکلن اصل چالشی مهم ولی قابل‌حل!پس‌ از اینکه رایحه موردعلاقه خود را شناختیم و از میان چندین انتخاب ادوکلن خود را از یک برند خاص انتخاب کردیم اولین موردی که در ذهنمان ایجاد می‌شود این خواهد بود که آیا ادوکلن اصل خریداری می‌کنم یا ادوکلن تقلبی؟ 
 
 
 
اولین جلوه عطر می‌تواند تعیین‌کننده باشدبه بسته‌بندی عطر بی‌توجه نباشید. معمولاً جعبه عطر با سلفون پوشیده شده است. در ادوکلن اصل میزان سفتی و کشیدگی این سلفون بر روی جعبه به صورتی است که هیچ‌گونه حباب یا لغزشی بر روی جعبه عطر نخواهد داشت. این کشش و چسبندگی به حدی است که پس از باز کردن سلفون جعبه به‌سختی از بسته‌بندی سلفون خارج خواهد شد. اگر با ادوکلنی مواجه شدید که بسته‌بندی سلفونی آن به‌راحتی بر روی جعبه اصلی می‌لغزد یا شل به نظر می‌رسد به‌هیچ‌وجه توضیحات توجیهی فروشنده را نپذیرید و از خرید آن اجتناب نمایید. 
[عکس: edlock-diagnosis-fake24.jpg]
 برندهای معتبر در ظاهر ادوکلن کم نمی‌گذارند!مطمئن باشید برای برندهای معتبر عطر و ادوکلن ظاهر و بسته‌بندی از اهمیت بسیار بالایی در فروش محصول برخوردار است. به همین دلیل در ساخت جعبه عطر از بهترین مواد استفاده خواهند کرد تا کیفیت ظاهری عطر ساخت خود را زیر سوال نبرند. وقتی با ادوکلن اصل مواجه هستید حتماً بسته‌بندی آن باکیفیت و جالب‌توجه خواهد بود. در خیلی از موارد حتی این بسته‌بندی و جعبه پرتجمل‌تر از خود شیشه عطر به مشتری ارائه می‌شود تا هر چه بیشتر بتواند مورد جلب‌توجه واقع‌شده و به‌نوعی اصالت کالای درون خود را به رخ بیننده بکشد. 
[عکس: edlock-diagnosis-fake25.jpg]
 تقارن شیشه عطر مسئله مهمی است!ادوکلن اصل از شیشه و ملحقات متقارن برخوردار است. جنس شیشه در عطر اصل باکیفیت است به صورتی که دارای حباب یا خطوط اضافی نخواهد بود. ساخت شیشه عطر به‌گونه‌ای است که دارای تقارن معنی‌دار باشد. هر شرکت معتبر ساخت ادوکلن به‌گونه‌ای به طراحی شیشه‌های عطری خود می‌پردازد که دارای تقارن و مفهوم خاص خود باشد. درک این تقارن در نگاه اول ممکن است دشوار به نظر برسد ولی در مقایسه این مسئله کاملاً قابل‌تشخیص است. اگر قبلاً از عطری استفاده می‌کردید که علاقه‌مند به خرید دوباره آن هستید حتماً شیشه خالی ادوکلن اصل خود را نگه‌دارید تا آن را با شیشه عطر جدید مقایسه کنید.
 
[عکس: edlock-diagnosis-fake26.jpg]
 رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر درون! با کنار هم قرار دادن ادوکلن اصل و ادوکلن تقلبی و توجه به رنگ مایع درون آن‌ها متوجه تفاوت فاحش خواهید شد. این تغییر رنگ نه به خاطر عوامل محیطی که به خاطر عدم اصالت کالای تولیدشده است. شرکت‌های معتبر تولید محصولات عطری هیچ‌گونه تغییری در رنگ ماده ادوکلن ایجاد نمی‌کنند مگر اینکه به خاطر تغییر فرمولاسیون اصلی این اتفاق رخ دهد و این موضوع به‌صورت رسمی از طرف برند اعلام خواهد شد یا محصول به‌عنوان یک لاین جدید به بازار عرضه می‌شود. 
[عکس: edlock-diagnosis-fake27.jpg]
 تغییر در طراحی ادوکلن امری غیرقابل‌قبول استدر تولید شیشه‌های عطر توجه بسیار خاصی صورت می‌گیرد و یکی از راهکارهای خرید ادوکلن اورجینال، تشخیص از روی شیشه عطر است. پس از تصویب فرمولاسیون داخلی و همچنین طراحی ظاهری و بسته‌بندی توسط شرکت سازنده هیچ‌گونه تغییری در عطر رخ نخواهد داد. سیاست بازاریابی و اعتباری برندهای معروف این‌گونه حکم می‌کند که هیچ‌گونه تغییری در محصول تولید و عرضه‌شده در بازار ایجاد نکنند. حتی وقتی حجم عطر تغییر می‌کند لاجرم بسته‌بندی و شیشه آن کوچک یا بزرگ خواهد شد ولی خصوصیات کلی و هویتی عطر تغییر نخواهد کرد. 
[عکس: edlock-diagnosis-fake28.jpg]