ایران رمان

نسخه‌ی کامل: چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
این ششمین بسته‌ی پیشنهاد‌های فرهنگی و هنری ما برای تعطیلات آخر هفته‌ی شماست.
برترین‌ها: در اینجا چند پیشنهاد فرهنگی برای شما داریم برگرفته از صفحه اینستاگرام «جعبه»، این ششمین بسته‌ی پیشنهاد‌های فرهنگی و هنری ما برای تعطیلات آخر هفته‌ی شماست. بسته‌هایی پر از پیشنهاد فیلم، کتاب، پادکست و ...
 
یک سریال / Raised by Wolves
 
[عکس: 2506507_818.jpg]
 
اگر به آثار علمی - تخیلی علاقه دارید، سریال «بزرگ شده‌ی گرگ‌ها» را از دست ندهید. داستان سریال درباره‌ی آینده‌ای است که زمین در آن بین رفته و دو اندروید در سیاره‌ای ناشناخته پرورش کودکان انسان‌ها را بر عهده می‌گیرند. مهم‌ترین اسمی که در ساخت سریال شرکت دارد، «ریدلی اسکات» است که آثار علمی - تخیلی او معمولا جزو آثار ماندگار سینم ا محسوب می‌شود.

یک کتاب/ آیشمن در اورشلیم 
 
[عکس: 2506513_629.jpg]
 
یکی از مهم‌ترین آثار هانا آرنت، فیلسوف آلمانی آمریکایی، بعد از ۵۷ سال به طور کامل به زبان فارسی ترجمه شد. این کتاب داستان محاکمه آدولف آیشمن را روایت می‌کند، به آرژانتین فرار کرد. او یکی از فرماندهان آلمان نازی بود که بسیاری از یهیودیان را کوره‌های آدم سوزی فرستاده بود.

یک فیلم /  The Wolf of Snow Hollow
 
[عکس: 2506509_101.jpg]
 
اگر چند وقتی است فیلم ترسناک- کمدی هیولا محور ندیده‌اید، سراغ فیلم تازه «گرگ اسنو» بروید. فیلم درباره‌ی شهر کوچک کوهستانی است که بعد از هر ماه کامل، شهروندانش با جنازه‌هایی از هم پاشیده شده روبرو می‌شوند. حالا باید ببنیم «جیم کامینگز» که به عنوان کارگردان- بازیگر  در این فیلم ایفای نقش می‌کند، آیا می‌توانداین معما را حل کند؟

یک پادکست/ رادیو مرز
 
[عکس: 2506511_271.jpg]
 
 پادکست رادیو مرز که در هر قسمت سراغ روایت افراد از یک موضوع خاص می‌رود. موضوعاتی که بین آدم‌ها مرز و فاصله به وجود می‌آورند. موضوع قسمت پیشنهادی ما برای شما پادکست «فرزنده خوانده» است و روایت‌هایی شنیدنی از فاصله‌ای است که فرزندخواندگی و فرزندپذیری به وجود می‌آورد.

یک مستند/مطبخ
 
[عکس: 2506508_835.jpg]
 
اگر دوست دارید یک مستند خوشمزه درباره‌ی تاریخچه‌ی چند خوارکی و غذای ایرانی ببنید مستند کوتاه «مطبخ» را از دست ندهید. «مطبخ» چهار قسمت بیست دقیقه‌ای دارد با موضوعات: کباب، دیزی، خورش و شیرینی. در هر قسمت شما با تاریخچه یکی از این خوشمزه‌ها آشنا خواهید شد.