ایران رمان

نسخه‌ی کامل: تلاش منطقه 6 برای داشتن هوای پاک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در آرزوی هوای پاک؛
تلاش منطقه 6 برای داشتن هوای پاک
اداره سلامت حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از برگزاری همایشی تحت عنوان نقش گازهای گلخانه ای در آلودگی هوا به مناسبت روز هوای پاک خبر داد.
عباسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: شهرداری منطقه 6 به مناسبت روز هوای پاک همایشی را تحت عنوان نقش گازهای گلخانه ای در آلودگی هوا و منابع انتشار آن در روز سه شنبه 27 دی ماه در سوله بحران پارک لاله برگزار می نماید.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های شهرداری به مناسبت این روز تصریح کرد: هر ساله به مناسبت روز هوای پاک برنامه های سلامت محور با موضوعیت هوای پاک در سطح منطقه اجرا می شود، امسال نیز با هدف ترویج فرهنگ زیست محیطی اقداماتی در این راستا صورت می پذیرد.

عباسی در ادامه اظهار داشت: برپایی کارگاه های آموزشی تحت عناوین آشنایی با آلاینده های محیطی، نقش گیاهان در هوای پاک، هوای پاک برای نسل آینده و نقش آلاینده های زیست محیطی در هوا و به منظور آشنا نمودن شهروندان با منابع انتشار آلاینده ها و نقش آنها در تخریب محیط زیست در مقاطع مختلف سنی در سطح مهدها، مدارس و خانه های سلامت از جمله این اقدامات است.

عباسی با اشاره به سایر برنامه های این روز خاطر نشان کرد: مسابقه نقاشی با موضوع هوای پاک، اجرای نمایش، راهپیمایی کودکان با شعارهای زیست محیطی و هوای پاک و آموزش کاشت گل و باغچه و مهد کودک ها و مدارس هوای پاک از دیگر اقداماتی است که به مناسبت این روز برگزار می شود./ز