ایران رمان

نسخه‌ی کامل: متهم شیطان صفت در گرگان به دام افتاد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
۱۱/دی/۱۳۹۹
جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: پس از شکایت شهروندان مبنی بر زورگیری، متهم شیطان صفت توسط پلیس در گرگان به دام افتاد.
خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: پس از شکایت شهروندان مبنی بر زورگیری، متهم شیطان صفت توسط پلیس در گرگان به دام افتاد.
سرهنگ فرزاد تاجره اظهار کرد: بدنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر زورگیری از بانوان توسط دو سرنشین یک دستگاه پراید، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ گرگان قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: طی بررسی های تخصصی ماموارن مشخص شد متهمان در نقاط خلوت و تاریک گرگان پرسه زنی کرده و در فرصتی مناسب، طعمه های خود را که بانوان تنها بودند شناسایی و با تهدید و زور آنان را سوار خودرو کرده و به اطراف شهر برده و پس از رسیدن به امیال شیطانی خود و زورگیری، آنان را رها می کردند.
وی ادامه داد: متهمان از اعمال شنیع خود فیلم تهیه کرده و قربانیان را تهدید کرده بودند که در صورت شکایت تصاویر آنان را پخش خواهند کرد.
تاجره اظهار کرد: دستگیری این متهمان شیطان صفت، با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت که سرانجام با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه، محل تردد آنان در نقطه ای از گرگان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی شب گذشته در عملیاتی ضربتی یکی از متهمان دستگیر شد و تلاش ها برای دستگیری متهم دیگر ادامه دارد.
سرهنگ تاجره با اشاره به اینکه متهم ۲۴ ساله در مقر انتظامی و پس از مشاهده مستندات پلیس به عمل شیطانی خود اقرار کرد، گفت: با توجه به اهمیت موضوع و امکان افزایش تعداد شاکیان، پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفته است لذا از افرادی که به این شیوه مورد زورگیری قرار گرفته اند تقاضا داریم به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
وی در پایان به مخلان نظم و امنیت هشدار داد: پلیس قاطعانه و برابر قانون با اینگونه افراد مقابله خواهد کرد.