ایران رمان

نسخه‌ی کامل: طالع بینی هفتگی (13 دی تا 19 دی 99)
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: astrology-azar03-1.jpg]
طالع بینی هفتگی
 
فال هفته (13 دی تا 19 دی 99)
آیا قصد دارید یک رویداد مهم را این هفته برگزار کنید؟ فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید. بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه نکنید.
 
به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی بیتوته باشید.
 
فال هفته متولدین فروردین 
افراد مجرد ممکن است در مورد برنامه ریزی های آینده با عزیزانشان اختلاف پیدا کنند. آنها باید از کشش بیش از حد چیزها خودداری کنند. زوج های متاهل ممکن است در کنار هم لذت ببرند. در جبهه خانواده همه چیز خوب به نظر می رسد. اگر در یک رابطه معنادار هستید ، ممکن است اختلاف نظرهایی داشته باشید. سعی کنید دیدگاه خود را غیر پرخاشگرانه مطرح کنید. سعی کنید آرامش و هماهنگی را در رابطه برقرار کنید. از جنبه مالی ، ممکن است اوضاع خوب باشد و در پایان هفته ، ممکن است فرصتی برای کسب درآمد مالی داشته باشید. بازرگانان ممکن است یک معامله بزرگ انجام دهند در حالی که افراد حقوق بگیر ممکن است راهنمایی های مفیدی را از مافوق خود دریافت کنند. دانشجویان متقاضی فارغ التحصیلی ممکن است هنگام تحصیل تمرکز خوبی داشته باشند. ممکن است پیشرفت خوبی داشته باشند. در مورد سلامت ، همه چیز خوب است مراقب آسیب دیدگی قسمت بالای بدن باشید. برخی از تمرینات را صبح انجام دهید تا در سلامت باشید.
 
فال هفته متولدین اردیبهشت
از جنبه مالی ، ممکن است اوضاع راحت باشد و درآمد شما افزایش یابد. عادت های شخصی شخصی شما نیز ممکن است بالا برود و شما ممکن است به صورت تکان دهنده ای هزینه کنید. سعی کنید در مصرف پول زیاده روی نکنید و سعی کنید برای نیازهای آینده پس انداز کنید. در این مرحله افراد مجرد ممکن است با فشار عزیزانشان برای ازدواج مواجه شوند. ممکن است یک مسئله خانوادگی وجود داشته باشد و شما برای حفظ صلح و هماهنگی خانوادگی در روند کار نیاز به مصالحه داشته باشید. از نظر تجار ، تحرکات سیاره ای نشان می دهد ممکن است اتفاق بزرگی در راه باشد. تجار ممکن است مجبور باشند خونسردی خود را حفظ کرده و آماده شوند تا چند معاملات مهم را در اواسط هفته انجام دهند. افراد حقوق بگیر نیز ممکن است عملکرد موثر خود را حفظ کرده و بازده خوبی داشته باشند. در جنبه سلامت ، ممکن است یک مسئله جزئی بهداشتی وجود داشته باشد.
 
فال هفته متولدین خرداد
مجردها ممکن است برای ازدواج و استقرار تحت فشار خانواده قرار بگیرند. آنها ممکن است انتخاب خود را برای ازدواج آشکار کنند و خانواده نیز ممکن است رضایت خود را اعلام کنند. افراد متاهل ممکن است به دلیل رابطه با شریک زندگی خود دچار استرس شوند. با توجه به حرکات سیاره ای ، ممکن است راهی برای خروج از این راه وجود نداشته باشد. در جنبه مالی ممکن است سود خوبی کسب کنید. ممکن است بازده خوبی از سرمایه گذاری قبلی داشته باشد. با این حال ، هیچ سرمایه گذاری تازه انجام ندهید هزینه های مربوط به خانواده ممکن است افزایش یابد. ممکن است در این مرحله هیچ هزینه عمده ای نداشته باشید و به خوبی بتوانید در هزینه های بعدی صرفه جویی کنید. در جبهه شغلی ، کارها ممکن است برای تجار کارساز باشد. با این حال ، نیروهای پیشرو ممکن است برای کار خوب زمان لازم داشته باشند. تجار ممکن است بخاطر عدم پیشرفت خوب کمی احساس کمبود کنند. با این حال ، در آخر هفته آنها ممکن است یک معامله مهم انجام دهند.
فال هفته متولدین تیر
در این مرحله ، افراد مجرد ممکن است با استرس عدم اطمینان شغلی روبرو شوند. این ممکن است در شکل گیری یک رابطه عاشقانه جدید باشد ، زیرا مجردها ممکن است از حرکات پیشنهادی و دعوت کننده از آشنایی جدید با جنس مخالف چشم پوشی کنند. زوج های متاهل ممکن است علی رغم برخی اختلافات از زندگی زناشویی لذت ببرند. از جنبه مالی ، ممکن است فرصتی برای افزایش درآمد خود داشته باشید. با این حال ، وقتی صحبت از هزینه می شود مراقب باشید. هزینه های ناخواسته را چک کنید تا در جبهه مالی راحت باشید. تجار ممکن است فعال باشند و برای پیشبرد فروش به ارتباط با مشتریان ارزشمند ادامه دهند. با این حال ، ممکن است لازم باشد با صبر و حوصله منتظر نتایج خوب باشند. رقابت سخت ممکن است در مسیر پیشرفت از آنها استقبال کند. در آخر هفته ، بازرگانان ممکن است یک معامله سودآور در اندازه متوسط ​​را انجام دهند.
 
فال هفته متولدین مرداد
برای افراد متاهل ، ممکن است همه چیز در روابط آنها با شریک زندگی خیلی خوب نباشد. در حال حاضر ، حرکات سیاره نشان می دهد که ممکن است لازم باشد که اینها را تحمل کنند. وقتی صحبت از خانواده می شود ، اوضاع ممکن است خوب باشد. از جنبه مالی ، حرکات سیاره ای نشان می دهد که ممکن است لازم باشد برای افزایش درآمد خود بیشتر کار کنید. هزینه های عادی شخصی شما ممکن است افزایش یابد. مراقب تصمیم گیری مهم در رابطه با پول باشید. ممکن است بازدهی حاصل از سرمایه گذاری های انجام شده زودتر دریافت کنید. شاید بتوانید برای نیازهای آینده به طور رضایت بخشی پس انداز کنید. در جنبه شغلی ، تاجران ممکن است تلاش متعهدانه ای انجام دهند که ممکن است نتایج مثبتی نداشته باشد. شانس ممکن است به نفع شما باشد و همه چیز به خوبی پیش برود. افراد حقوق بگیر ممکن است مجبور شوند نوار کارایی را بالا ببرند و بازده بیشتری بدهند. شاید برای موفقیت لازم باشد بیشتر تلاش کنند.
 
[عکس: weekly-astrology08-1.jpg]
فال هفته
 
فال هفته متولدین شهریور
افراد مجرد ممکن است تحت فشار عزیزانشان برای ازدواج قرار بگیرند. با این حال ، آنها ممکن است به دلیل نامشخص بودن آینده شغلی ، ازدواج را به تعویق بیندازند. افراد متاهل ممکن است به دلیل نگرش غیرهمکارانه و بی تفاوت شریک زندگی خود با ناراحتی روبرو شوند. در جنبه خانواده ، در صورت بروز مشکلات ، آنها را با حوصله اداره کنید و سعی کنید آرامش و هماهنگی خانواده را بر هم نزند. ممکن است اوقات خوشی را با نزدیکان داشته باشید. در جنبه مالی ، ممکن است درآمد خود را افزایش دهید. نیمه هفته ممکن است فرصتی برای بهره مندی پولی برای شما ایجاد کند. هزینه های مربوط به خانواده ممکن است افزایش یابد و شما ممکن است نیاز به تأمین هزینه های غیرمنتظره داشته باشید. شما ممکن است در پس انداز نیازهای آینده موفق باشید. رقابت ممکن است تجار را نگران کند. با این حال ، اواسط هفته ممکن است یک معامله سودآور برای آنها به وجود آورد و آنها ممکن است بتوانند فروش خود را افزایش دهند. دارندگان شغل ممکن است برای رعایت مهلت مقرر نیاز به وقت طولانی داشته باشند.
فال هفته متولدین مهر
در جبهه تجارت ، کارآفرینان ممکن است حرکت هوشمندانه ای انجام دهند و به سطح مطلوب پیشرفت خود برسند. آنها ممکن است قلمرو جدیدی را کشف کنند و سفرهای کوتاه مدت ممکن است نتایج دلگرم کننده ای داشته باشد. تجار ممکن است با مشتریان ارزشمند ارتباط برقرار کنند و منجر به افزایش فروش شوند. افراد حقوق بگیر ممکن است از گرفتن کمک مالی خوشحال شوند. زوج های متاهل باید خونسردی خود را حفظ کنند و نظرات شریک زندگی خود را مطابقت دهند. آنها ممکن است از زندگی زناشویی نهایت لذت را ببرند. در جبهه مالی ، حرکات سیاره نشانگر یک موقعیت قوی است. ممکن است مایل باشید در یک کار جدید سرمایه گذاری کنید. شما ممکن است عاقلانه برنامه ریزی کنید و پیش بروید و سود مالی دلگرم کننده داشته باشید. هزینه های مربوط به خانواده و خانوار ممکن است افزایش یابد. با این حال ، ممکن است هزینه های عمده ای انجام نشود ، اگرچه ممکن است مجبور شوید برای موارد اضطراری بودجه ای را نگه دارید. 
 
فال هفته متولدین آبان
حرکات سیاره ای نشان می دهد که شما ممکن است بتوانید جریان درآمد خود را افزایش دهید. با این حال ، هزینه های عادی شخصی نیز ممکن است افزایش یابد. ممکن است برای چیزهایی که نیازی به آنها ندارید پول خرج کنید. ممکن است از نظر مالی خوب باشید. در جبهه تجارت ، تجار ممکن است بتوانند فروش خود را پیش ببرند. سفر کوتاه مدت ممکن است تجار را به بازدید بیشتر ترغیب کند. آنها ممکن است در ادامه مسابقه به گلزنی برسند. افراد حقوق بگیر ممکن است متعهد شوند که عملکردی بهتر از بازده هدفمند داشته باشند. تلاش متعهدانه توسط آنها ممکن است شانس آنها را برای جایگیری بهتر و حقوق بهتر افزایش دهد. افراد متاهل ممکن است در روابط خود خوشبخت باشند و از زندگی زناشویی نهایت لذت را ببرند. دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند ممکن است به کارهای داخلی و رسیدگی به مسائل مشغول شوند. در جبهه سلامت ، مراقب آسیب های پایین تنه باشید. برای داشتن ذهن و جسم سالم به طور منظم ورزش کنید.
 
فال هفته متولدین آذر
شما ممکن است کارهایی انجام دهید تا خانواده شما احساس خوشبختی و رضایت داشته باشند و صلح و هماهنگی خانوادگی را حفظ کنید. ممکن است مشکلی در مورد شخصی پیش بیاید که از نظر احساسی به او وابسته هستید. از حساسیت های آنها مراقبت کنید و سعی کنید شرایط را دوستانه جمع کنید. از جنبه مالی ، ممکن است بتوانید جریان درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. زحل بر خانه دوازدهم تأثیر می گذارد که با هزینه و ضرر مرتبط است و شما ممکن است نیاز به تأمین هزینه های ناخواسته داشته باشید. ممکن است لازم باشد بودجه را برای خانواده افزایش دهید. تجار ممکن است برای افزایش فروش برنامه ریزی کنند. ممکن است سفر کوتاه مدت داشته باشند که ممکن است نتایج خوبی به همراه داشته باشد تجار ممکن است مجبور باشند خونسردی خود را حفظ کنند و از حرکات سیاره ای حمایتی استفاده کنند. افراد حقوق بگیر ممکن است بخواهند برای چشم انداز رشد بهتر و حقوق بیشتر شغل خود را تغییر دهند.
فال هفته متولدین دی
حرکات سیاره ای نشان می دهد که ممکن است لازم باشد در این مرحله شرایط ناخوشایندی را تحمل کنید. در کل ، روابط ممکن است خوشایند باشد. از جنبه مالی ، ممکن است سود مالی بزرگی داشته باشد. شروع هفته ممکن است از این نظر قابل توجه باشد. شما ممکن است پول را برای لذتها و خودنمایی در محافل اجتماعی خود خرج کنید. ممکن است هزینه های مربوط به خانواده شما نیز افزایش یابد و شما بتوانید هزینه های روتین و جانبی را به راحتی مدیریت کنید. اواسط هفته ممکن است شاهد حرکت هوشمندانه آنها برای پیشرفت باشند. دارندگان شغل ممکن است عملکرد موثر داشته و بازده خود را افزایش دهند. با توجه به حرکات سیاره ای ، ممکن است در سلامت باشید و هیچ مشکلی شما را آزار ندهد. با این حال ، مراقب مشکلات تنفسی باشید.
 
فال هفته متولدین بهمن
در جنبه مالی ، ممکن است راه های جدیدی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید ، بنابراین قدرت بیشتری به موقعیت مالی خود اضافه کنید. ممکن است تمایل داشته باشید که به اهداف خیرخواهانه کمک مالی کنید. شما ممکن است در اداره مبالغ هنگفت مهارت داشته باشید و بتوانید پس انداز خوبی برای نیازهای آینده داشته باشید. تجار ممکن است بخواهند برای پیشبرد فروش ، قلمرو خود را جستجو کنند. سفر کوتاه مدت برای این امر ممکن است نتایج خوبی به همراه داشته باشد. تجار ممکن است با پیشبرد فروش بتوانند به اهداف خود برسند. افراد حقوق بگیر ممکن است روش هایی برای عملکرد بهتر و افزایش بازده خود پیدا کنند. مافوق آنها ممکن است از تعهد خود خوشحال باشند. در جنبه سلامت ، افراد میانسال ممکن است دردهای مفصلی را تجربه کنند. ممکن است مجبور شوند از مسکن خودداری کنند و در عوض برای تسکین درد به اقدامات خارجی اعتماد کنند. آنها همچنین ممکن است مشکلات بهداشتی مبهم داشته باشند.
 
فال هفته متولدین اسفند
در جبهه شغلی ، این ممکن است زمان خوبی برای تجار برای سازماندهی امور و اتخاذ رویکرد روشمند برای پیشرفت باشد. اواسط هفته ممکن است یک معامله سودآور به همراه داشته باشد و در را برای تجارت بیشتر باز کند. تجار ممکن است راه هایی برای صادرات محصولات خود پیدا کنند. افراد حقوق بگیر ممکن است از گرفتن مشوق دیرهنگام که انگیزه آنها را برای عملکرد بهتر حفظ می کند خوشحال شوند. در جبهه مالی با عجله و انگیزه هیچ تصمیمی نگیرید. اواسط هفته ممکن است فرصتی برای افزایش درآمد شما ایجاد کند. ممکن است برای تقویت امور مالی خود در آیین های مذهبی هزینه کنید. در جنبه سلامتی ، مراقب برخی از مشکلات اصلی سلامتی باشید که شما را درگیر خود می کنند. مراقب باشید ، و حتی کوچکترین ناهنجاری های سلامتی را نادیده نگیرید و آنها را قبل از اینکه بزرگ شوند ، بررسی کنید.