ایران رمان

نسخه‌ی کامل: همدستی عروس و خواهر شوهر برای سرقت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
 ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۸
 
همدستی عروس و خواهر شوهر برای سرقت
مرد شیاد که با همدستی خواهر و همسرش در پوشش شرکت خدماتی و نظافتی از خانه ای 2 میلیارد تومان سرقت کرده بود با هوشیاری صاحب یک مغازه ساعت فروشی به دام افتاد.
ایران: مرد شیاد که با همدستی خواهر و همسرش در پوشش شرکت خدماتی و نظافتی از خانه ای 2 میلیارد تومان سرقت کرده بود با هوشیاری صاحب یک مغازه ساعت فروشی به دام افتاد.
مردی 70 ساله روز سیزدهم دی به کلانتری163 ولنجک رفت و از سرقت خانه‌اش خبر داد. وی گفت: برای نظافت خانه‌ام با یک شرکت خدماتی- نظافتی تماس گرفتم و این شرکت، خانمی 35 ساله را برای نظافت فرستاد. یک روز که در حال نظافت بود پس از کمی کار، آبمیوه‌ای را آماده کرد و ضمن اینکه برای خودش نیز یک لیوان آورده بود لیوان دیگر را به من تعارف کرد وقتی آبمیوه را خوردم از هوش رفتم و 24 ساعت بعد به هوش آمدم و پسرم را بالای سر خودم دیدم در حالی که تمام اموال با ارزشم سرقت شده بود.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه اموال سرقتی 20 میلیارد ریال ارزش دارد، گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد شرکت خدماتی ساختگی بوده و احتمال همکاری مدیر عامل شرکت با زن نظافتچی وجود دارد.
در حالی که تحقیقات ادامه داشت مالباخته صبح دوشنبه پانزدهم دی ماه با کلانتری تماس گرفت و اظهار داشت: فروشنده یک ساعت فروشی با من تماس گرفت و گفت فردی به مغازه ساعت فروشی اش مراجعه کرده و یک ساعت لوکس و گران قیمت از یک برند خاص را برای فروش به وی ارائه داده است. چون رفتار مشتری به نظرش مشکوک بوده و با توجه به این که مشخصات من به‌عنوان خریدار اولیه ساعت در سایت فروش شرکت ثبت شده بود با خریدار اصلی آن تماس گرفته است.
در ادامه تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه فروشنده ساعت شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.
سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به صراحت به جرم ارتکابی اعتراف کرد، گفت: به همراه خواهرم تصمیم به تأسیس شرکت خدماتی گرفتیم. بعد از تماس مشتریان و اعزام نظافتچی که همسرم بود با بی‌هوش کردن صاحبخانه در یک فرصت زمانی کم اموال با ارزش و قیمتی موجود در منزل را سرقت می‌کردیم.بنابراین گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان دیگر پرونده و کشف جزئیات آن و سایر جرایم مشابه ادامه دارد.