ایران رمان

نسخه‌ی کامل: شاخص کل بورس سراسر قرمز شد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
 
شاخص کل بورس سراسر قرمز شد
شاخص بورس امروز چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ با افت ۳۹ هزار و ۵۷۴ واحدی شاخص کل (۲.۹درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۰هزار واحدی قرار گرفت.
خبرگزاری مهر: شاخص بورس امروز چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ با افت ۳۹ هزار و ۵۷۴ واحدی شاخص کل (۲.۹درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۰هزار واحدی قرار گرفت.
شاخص‌ هم وزن ۱.۰۳درصد رشد کرد. ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس حدود ۱۴هزار و ۷۰۰میلیارد تومان رسید.
نمادهای فارس، فملی، فولاد، کگل، شستا، کچاد و وبملت بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص را داشتند.
[عکس: 2517271_150.jpg]
شاخص بورس تا چه زمانی منفی می‌ماند؟
افزایش تنش‌ها در منطقه و از طرفی قیمت‌گذاری دستوری فولاد دو سیگنال مهم منفی برای بورس این هفته بود و باعث شد روند بازار سهام این هفته نزولی شود، اما این در حالی است که بازار سهام به سیگنال‌های مثبت واکنشی نشان نمی‌دهد.
برخی از کارشناسان معتقدند بازار سهام منتظر کاهش قیمت با روی کار آمدن بایدن و از سرگیری مذاکرات است اما با سیگنال‌هایی مانند افزایش غنی‌سازی به ۲۰ درصد و افزایش تنش‌ها در خاورمیانه و تنش‌های داخلی مذاکره به شدت سخت به نظر می‌رسد.
از طرفی برخی از کارشناسان اعتقاد دارند در نیمه دوم معاملات امروز بازار سهام تقاضا افزایش پیدا می‌کند و بورس به سمت تعادل حرکت خواهد کرد.
برخی از کارشناسان عقیده دارند معاملات هفته آینده روند بهتری خواهد داشت و تنش‌ها در منطقه کمتر خواهد شد از طرفی گزارشات ۹ ماهانه می‌تواند باعث شروع روند صعودی بازار سهام شود.
اینستا چند وقته خفمون نکرده ک بیا ثروتمندت کنیم  asna ‌‌
ی مرد مزخرف با ی پالتو خز دار پشت ی میز