ایران رمان

نسخه‌ی کامل: هنیه به پادشاه عربستان تبریک گفت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
 
هنیه به پادشاه عربستان تبریک گفت
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان، آشتی با قطر و برگزاری موفقیت‌آمیز چهل و یکمین نشست سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس را به وی تبریک گفت.
ایسنا: رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان، آشتی با قطر و برگزاری موفقیت‌آمیز چهل و یکمین نشست سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس را به وی تبریک گفت.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس اعلام کرد که اسماعیل هنیه در این پیام از بیانیه پایانی این نشست که پایان اختلافات بین کشورهای عربی را اعلام کرد و موجب نزدیکی این کشورها و تقویت همکاری بین آن‌ها در مسیر توسعه، همبستگی بیشتر در تمامی زمینه‌ها شد، تمجید کرد.
[عکس: 2519510_548.jpg]
هنیه همچنین بیان کرد که جنبش متبوعش تلاش‌های عربستان در راستای تحقق این دستاورد که بیانگر ادامه نقش‌آفرینی تاریخی این کشور در حمایت از قضایای امت است را ارج می‎نهد.
اسماعیل هنیه در پیامی به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی نیز از تلاش‌های او در راستای برگزاری موفقیت‌آمیز نشست سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و تحقق آشتی بین کشورهای عربی تقدیر کرد.
وی افزود که حماس این آشتی را گامی مهم در مسیر تقویت همکاری و اقدام مشترک به نفع مساله فلسطین در سایه چالش‌های پیش‌رو اعم از محاصره، یهودی‌سازی و خطر حذف و نابودی می‌داند.