ایران رمان

نسخه‌ی کامل: پمپئو: اجازه نمی‌دهیم ۷۵میلیون نفر را ساکت کنند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
 
پمپئو: اجازه نمی‌دهیم ۷۵میلیون نفر را ساکت کنند
وزیر خارجه آمریکا در پیامی با انتقاد تلویحی از اقدام توییتر در مسدود کردن حساب شخصی رئیس جمهور آمریکا نوشت نمی‌توان اجازه داد که صدای 75 میلیون آمریکایی را ساکت کنند.
خبرگزاری فارس: «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا با اشاره به اقدام شبکه اجتماعی توییتر در مسدود کردن حساب شخصی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا هشدار داد که خاموش کردن بیان خطرناک است.
وی در پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «خاموش کردن بیان خطرناک است. این اقدام ضد آمریکاست. متاسفانه،‌ این تاکتیک جدید چپ‌ها نیست. آنها سال‌ها در راستای خاموش کردن صداهای مخالفان کار کرد‌ه‌اند. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم آنها 75 میلیون آمریکایی را ساکت کنند.»
[عکس: 2519494_879.jpg]
اشاره پمپئو به 75 میلیون آمریکایی، تعداد شهروندان این کشور است که در انتخابات سوم نوامبر (13 آبان) به دونالد ترامپ رای دادند.
بامداد امروز شبکه اجتماعی توییتر به این بهانه که توییت‌های رئیس جمهور آمریکا مروج خشونت در این کشور است، حساب او را در فاصله حدود ده روز به پایان دوره ریاستش، برای همیشه تعلیق کرد.
توییتر در توضیح دلیل تعلیق حساب کاربری ترامپ، نگرانی از ترویج خشونت بیشتر توسط توییت‌های ترامپ را دلیل این اقدام خود اعلام کرده است.
توییتر اعلام کرد که دو توییت اخیر ترامپ در اعلام عدم مشارکت در مراسم تحلیف بایدن و همچنین تاکید بر این موضوع که نمی‌توان طرفدارانش را نادیده بگیرند، به عنوان تحریک کننده دانسته است.
توییتر ترامپ را بیش از 88 میلیون و هفتصد هزار نفر از سرتاسر جهان پیگیری می‌کردند و این شبکه اجتماعی یکی از مهمترین ابزارهای وی برای ارسال پیام به مخاطبانش بوده است.
تعدادی از خبرنگاران مسدود شدن حساب ترامپ در توییتر را پایان دوران وی توصیف کرده و گفتند که دوران ترامپ در توییتر زودتر از دوران ریاست جمهوری‌اش به پایان رسید.