ایران رمان

نسخه‌ی کامل: افزایش ۲۵میلیونی کاربران تلگرام در سه روز
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
 
 
پاول دوروف نوشت: تلگرام یک ایده است، اینکه همه در این کره خاکی حق دارند آزاد باشند
کانال تلگرامی دولت بهار نوشت: پاول دورف، مالک تلگرام در کانال خود متنی را به شرح زیر منتشر کرد:
در هفته اول ژانویه ، تلگرام از 500 میلیون کاربر فعال ماهانه پیشی گرفت. پس از آن که رشد مداوم داشت: فقط در 72 ساعت گذشته 25 میلیون کاربر جدید به تلگرام پیوستند. این کاربران جدید از سراسر جهان آمده اند - 38٪ از آسیا ، 27٪ از اروپا ، 21٪ از آمریکای لاتین و 8٪ از خاورمیانه و شمال آفریقا.
این نسبت به سال گذشته که هر روز 1.5 میلیون کاربر جدید در آن ثبت نام می کردند ، افزایش قابل توجهی دارد. ما در طول 7 سال سابقه محافظت از حریم خصوصی کاربر ، بارگیری های زیادی داشته ایم. ولی این دفعه متفاوت است.
افراد دیگر نمی خواهند حریم خصوصی خود را با خدمات رایگان عوض کنند. آنها دیگر نمی خواهند در انحصارات فناوری گروگان گرفته شوند ، به نظر می رسد که فکر می کنند می توانند با هر چیزی کنار بیایند ، تا زمانی که برنامه های آنها دارای تعداد قابل توجهی از کاربران باشد.
تلگرام با نیم میلیارد کاربر فعال و شتاب رشد ، بزرگترین پناهگاه کسانی است که به دنبال بستر ارتباطی متعهد به حفظ حریم خصوصی و امنیت هستند. ما این مسئولیت را بسیار جدی می گیریم. ما شما را ناامید نمی کنیم.
شما که در چند سال گذشته از تلگرام استفاده کرده اید ، می دانید که هم در امر دفاع از داده های خصوصی و هم در بهبود برنامه های خود ، ثابت قدم بوده ایم. برای آن دسته از شما که به تازگی عضو شده اید و فکر می کنید تلگرام مخفف چه چیزی است ، می خواهم پست خود را از سال 2018 نقل کنم:
شما - کاربران ما - تنها اولویت ما بوده و خواهید بود. برخلاف سایر برنامه های معروف ، تلگرام سهامداران یا تبلیغاتی ندارد که بتواند با آن گزارش کند. ما با بازاریاب ها ، استخراج کنندگان داده یا آژانس های دولتی معامله نمی کنیم. از روزی که در آگوست 2013 راه اندازی کردیم ، یک بایت اطلاعات خصوصی کاربران خود را برای اشخاص ثالث فاش نکرده ایم.
ما در این راه کار می کنیم زیرا تلگرام را به عنوان یک سازمان یا برنامه در نظر نمی گیریم. از نظر ما ، تلگرام یک ایده است ؛ این ایده است که همه در این کره خاکی حق دارند آزاد باشند.
[عکس: 2522047_304.jpg]