ایران رمان

نسخه‌ی کامل: حرف و حدیث درباره کاندیداتوری احتمالی رئیسی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲
اصولگرایان، هر روز آشفته‌تر می‌شوند. هر کدام ساز خود را کوک کرده و هر روز پرچم کاندیدایی تازه را علم می‌کند. تردیدها بین‌شان فراوان است و در عین حال می‌خواهند هر طور که شده در صحنه بمانند و پیروز میدان هم باشند. هرکدام به ‌تنهایی!
روزنامه اعتماد نوشت: اصولگرایان، هر روز آشفته‌تر می‌شوند. هر کدام ساز خود را کوک کرده و هر روز پرچم کاندیدایی تازه را علم می‌کند. تردیدها بین‌شان فراوان است و در عین حال می‌خواهند هر طور که شده در صحنه بمانند و پیروز میدان هم باشند. هرکدام به ‌تنهایی!
حالا هر طیفی از این جریان سیاسی دوست دارد خردادماه 1400 کاندیدای محبوب خود را روی سکوی پیروزی انتخابات ریاست‌جمهوری ببیند. تا همین چندی پیش باتوجه به مخالفت‌ها و شواهد، این‌طور برداشت می‌شد که سیدابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه قصد ندارد کرسی ریاست یکی از قوا را که نقدا در اختیار دارد، رها کند و وارد رقابت برای کرسی نسیه ریاست قوه‌ای دیگر شود. هم برخی از اصولگرایان با او مخالفت می‌کردند و هم سخنانش این‌گونه نشان می‌داد.
اما حالا چند صباحی است گویا ورق برگشته و حرف و حدیث درباره حضور احتمالی رییسی در انتخابات 1400 بالا گرفته است.گویا تقاضاها زیاد شده.
اما حضور رییسی در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 بسیار ساده و بی‌دردسر هم نیست. دوره پیشین انتخابات محمدباقر قالیباف پس از سال‌ها تلاش و تبلیغات مستمر با اراده‌ای جدی وارد عرصه شده بود اما دقیقه 90 و البته با منت بسیار، به نفع رییسی کنار کشید. هرچند او حالا به‌هرحال به ریاست قوه‌ای دیگر رسیده اما گویا چیزی از علاقه‌اش به کرسی ریاست‌جمهوری و ریاست قوه مجریه کم نشده و چنان که منابع خبری طی ماه‌های گذشته گزارش داده‌اند او طی این مدت اخیر به‌جد در تدارک شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال بعد است و بسیاری از ناظران حتی سفرهای استانی و اقدامات او به عنوان رییس مجلس را صرفا تبلیغاتی و در راستای برنامه‌هایش برای رسیدن به «پاستور» تفسیر می‌کنند. اما اینکه دوباره قالیباف و رییسی هر دو در صحنه حاضر شوند و تا روزهای پایانی کنار هم بمانند اتفاقی به نظر دور از ذهن است.
شاید تا پیش از موعد نام‌نویسی انتخابات به نتیجه قطعی برسند و با هم کنار بیایند. ضمن اینکه خود اصولگرایان هم تاکید دارند که این اتفاق رخ نخواهد داد و هم قالیباف و هم رییسی باهم در صحنه انتخابات ظاهر نخواهند شد.
از خیلی وقت پیش مشخص بود که کاندیدا میشه azsx
از همون وقت که دوربین بهش چسبیده بود و هر روز تو اخبار نشونش میدن azsx ‌‌‌‌مردم رو چی فرض کردن اینا dfgh