ایران رمان

نسخه‌ی کامل: صدرنشيني در ليگ برتر را حفظ مي کنيم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
احسان قائم مقامي:
صدرنشيني در ليگ برتر را حفظ مي کنيم
استاد بزرگ شطرنج کشورمان گفت: به تازگي در مسابقات بين المللي سوئيس شرکت کردم و در آنجا نتايج قابل قبولي را به دست آوردم.
احسان قائم مقامي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در سوئيس در چند تورنمنت معتبر و سطح بالا شرکت کردم از ميان اين مسابقات در 2 تورنمنت که به روش کلاس و در هفت دور برگزار مي شد شرکت کرده و هر 2 رويداد بدون باخت نتايج قابل قبولي را کسب کردم در مسابقات برق آسا هم موفق به شکست حريفان خود شده و توانستم درجه بين المللي خود را تا حد قابل توجهي ارتقا دهم.

استاد بزرگ شطرنج کشورمان يادآور شد: در مسابقاتي که در شهر زوريخ به سبک سريع و برق آسا برگزار شد مقام اول را کسب کردم اما در پيکارهاي شهر باسل با بدشانسي هاي عجيب و غريب مقام اولي را از دست داده و با يک باخت در دور نهم به مقام هفتم دست پيدا کردم، اما به طور حکمي در تمامي اين تورنمنت ها توانستم در جمع 10 نفر برتر مسابقات قرار بگيرم و اين موضوع حاکي از عملکرد خوب و حرفه ايم دارد چون مسابقات با حضور برترين هاي جهان و مدعيان برگزار شد.

قائم مقامي در خصوص ديگر برنامه هاي خود اظهار داشت: من تا اواخر بهمن ماه امسال نمي توانم در مسابقات خاصي شرکت کنم زيرا در طول اين مدت مسابقات ليگ باشگاهي را در پيش دارم.
وي يادآور شد: در مسابقات ليگ باشگاهي به عنوان عضو تيم شهر تهران به مصاف حريفان خود مي رويم.
تمام تلاش خود و ديگر هم تيمي هايم در اين است که صدرنشين خود را در جدول رده بندي با کسب امتيازات برتر مقابل حريفان حفظ کنيم که اين موضوع کار بسيار سختي است./مح