ایران رمان

نسخه‌ی کامل: رکوردزني آرش برهاني ديدني بود
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
رضا رجبي:
رکوردزني آرش برهاني ديدني بود
پيشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت: استقلالي ها براي اينکه از کورس قهرماني عقب نيافتند، نتيجه خوبي مقابل مس کرمان به دست آورند.
رضا رجبي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: براساس آمار 80 درصد از بازي در ميانه زمين بود هر دو تيم در بخش حمله موقعيت آنچناني نداشتند.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال اظهار داشت: فوتبال ما خوب نيست تيم ها ليگ برتر به خاطر نتيجه گرفتن محتاطانه بازي مي کنند و ارائه فوتبال زيبا در ليگ ما کمرنگ شده است.

رجبي بيان داشت: به هر حال نتيجه براي استقلال خوب بود اما از لحاظ فني اين بازي چيزي براي گفتن ندارد.
وي درباره عملکرد تيم فوتبال مس کرمان گفت: مس کرمان از لحاظ تاکتيکي، ترکيبي و انضباط تيمي بهتر از قبل شده است ترس از نباختن مقابل استقلال باعث شده بود که بازيکنان تکنيکي و خلاق صبا نتوانند بازي هميشگي شان را ارائه دهند.

رجبي تصريح کرد: به نظرم اگر حواشي در تيم فوتبال مس کرمان ايجاد نشود اين تيم مي تواند به رده بالاي جدول صعود کند.
پيشکسوت استقلال گفت: ابي پوشان روند رو به رشدي نسبت به قبل پيدا کردند حفظ توپ، سرعت دادن به توپ، استفاده کردن از کارهاي ترکيبي در تيم فوتبال استقلال بهتر از قبل شده است. کارهاي تاکتيکي و ترکيبي در خط حمله استقلال بسيار پايين است.

رجبي تصريح کرد: تفکرات قلعه نويي ارائه بازي هجومي است که تا الان بازيکنان استقلال نتوانستند بر اساس اين تفکرات بازي کنند.
وي درباره گفته هاي صالح بر احساسي شدن بازي با حضور مجيدي گفت: مجيدي در شرايطي به بازي آمد که مس ها حمله مي کردند.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال با حضورش در محوطه جريمه حريف اجازه بازيسازي به چهار مدافع مس را نداد.به نظرم حضور مجيدي در زمين مسابقه باعث ارائه بازي احساسي توسط آبي پوشان نشد بلکه منطقي تر و با هوش تر بازي کردند.

وي تصريح کرد: گلزني ايمان موسوي و فرزاد حاتمي در خط حمله استقلال يک چرخه محسوب مي شود مجيدي با تجربه اي که از جو تيم استقلال دارد و خلاقيت و تاکتيکش مي تواند براي استقلال مثمرثمر باشد.
وي درباره رکورد شکني برهاني در گلزني در اين بازي گفت: آرش برهاني بازيکن خوبي است اگر وي بدون استرس بازي کند راحت هم گل مي زند اميدوارم روند گلزني اش همچنان ادامه داشته باشد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: استقلال خارج از خانه بايد با برنامه تر بازي کند و امتياز از دست ندهد هر بازي اين تيم تا آخر فصل فينال گونه است و براي قهرمن شدن بايد بيشتر تلاش کنند.
گفتني است، تيم فوتبال استقلال با نتيجه 2 بر يک توانست تيم فوتبال مس کرمان را شکست دهد و با 41 امتياز صردنشيني را از تراکتورسازي بازپس گيرد./مح