ایران رمان

نسخه‌ی کامل: واکسن کرونا به نام تطهیرگران بهشت زهرا، به کام...
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
 ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
 
با پیگیری‌های انجام شده از سوی شورای شهر و شهرداری تهران سرانجام سهیمه تزریق واکسن کرونا به تطهیرگران بهشت زهرا تعلق گرفت اما حالا اما و اگرهایی در خصوص دریافت کنندگان این واکسن به وجود آمده است.
اصلاحات نیوز: با پیگیری‌های انجام شده از سوی شورای شهر و شهرداری تهران سرانجام سهیمه تزریق واکسن کرونا به تطهیرگران بهشت زهرا تعلق گرفت اما حالا اما و اگرهایی در خصوص دریافت کنندگان این واکسن به وجود آمده است.
به دنبال رویه غیرشفاف وزارت بهداشت در ارایه واکسن به گروه‌های در اولویت و مشخص نبودن تعداد و افراد دریافت‌کننده واکسن این اتفاق در بهشت زهرا هم رخ داد.
عکس‌های منتشر شده در اینستاگرام برخی افراد شاغل در برخی مناطق شهرداری تهران که ارتباطی با سازمان بهشت زهرا ندارند که در حال تزریق واکسن هستند و همزمانی آن با آغاز تزریق واکسن به تطهیرگران، شائبه‌های جدی درباره اصالت لیست دریافت کنندگان واکسن کرونا از سوی بهشت زهرا به وجود آورده و اخبار و شایعه‌های مختلف را در خصوص قرار گرفتن نام افراد غیرمرتبط و با استفاده از رفاقت و رابطه با برخی از مسیولان این سازمان در لیست دریافت کنندگان واکسن کرونا موجب شده است.
شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا برای رفع این شائبه‌ها خوب است لیست این افراد را منتشر کنند!