ایران رمان

نسخه‌ی کامل: سقوط درختان بر اثر باد شدید در تهران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
 
سقوط درختان بر اثر باد شدید در تهران

تصاویری از وزش باد شديد در تهران و سقوط درختان در خیابان نامجو را مشاهده کنید.
خبرگزاری صداوسیما: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: وزش طوفان در پایتخت حادثه جانی نداشت و خسارت‌های مالی جزئی بود.
طوفان در پایتخت حادثه جانی نداشتآقای جلال ملکی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: طوفانی که چند لحظه پیش در پایتخت رخ داد، مانند حوادث دیگری بود که در طوفان‌ها رخ می‌دهد؛ مواردی همچون افتادن درختان، رها شدن کابل برق، افتادن سنگ نما و مصالح ساختمانی در ساختمان‌های در حال احداث که به ایستگاه‌های آتش نشانی اعلام شد.
وی افزود: در خزانه بخارایی یک مورد سقوط درخت گزارش شد که به گفته اهالی؛ یک نفر مصدوم شده که قبل از رسیدن آتش نشانی به سر صحنه خودش محل را ترک کرده بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در این طوفان خسارت جانی نداشتیم و خسارت‌های مالی جزئی اتفاق افتاد؛ اما از شهروندان می‌خواهیم در این روز‌ها که ظرف چند دقیقه، تغییرات جوی بوجود می‌آید در صورت امکان بیرون از خانه نباشند یا اگر بیرون از خانه هستند از مکان‌هایی که احتمال سقوط اجسام، سنگ‌های بنا و مصالح ساختمانی وجود دارد، فاصله بگیرند و زیر درختان نیز تردد نکنند و جان پناه مناسب انتخاب کنند.
آقای ملکی تصریح کرد: همچنین اگر کسانی در دشت‌های باز و تپه‌ها حضور دارند، در این زمان حتماً یک جان پناه مناسب پیدا کنند، چون احتمال رعد و برق و صاعقه وجود دارد.
وی خاطر نشان کرد: کسانی که در بستر و حریم رودخانه برای تفریح اسکان می‌یابند، حتماً در این زمان‌ها از رودخانه‌ها فاصله بگیرند، چون احتمال بارش باران شدید لحظه‌ای در روز‌های بهاری وجود دارد و باران شدید از ارتفاعات سریع به حریم رودخانه می‌آید که جان شهروندان را تهدید می‌کند، ناگفته نماند در سال‌های گذشته تلفات جانی در حریم و بستر رودخانه‌ها بر اثر باران‌های بهاری داشته ایم.
تصاویری از وزش باد شديد در تهران و سقوط درختان در خیابان نامجو را مشاهده کنید.


[عکس: 2591176_772.jpg]
[عکس: 2591177_721.jpg]