ایران رمان

نسخه‌ی کامل: شعار و رنگ انتخاباتی عارف مشخص شد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
شعار و رنگ انتخاباتی عارف مشخص شد
محمدرضا عارف معاون اول رئیس دولت اصلاحات و رئیس فراکسیون امید مجلس دهم برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کند.
تسنیم: محمدرضا عارف معاون اول رئیس دولت اصلاحات و رئیس فراکسیون امید مجلس دهم برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کند.
یکی از چهره های نزدیک به عارف با تایید این خبر گفت: ایشان احتمالا در یکی از روزهای ۲۱ یا ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کند.
[عکس: 2597305_898.jpg]
به گفته این چهره نزدیک به عارف، وی با شعار انتخاباتی «عدالت و مسئولیت» وارد عرصه رقابت‌ها می‌شود و «رنگ سفید » را نیز به عنوان نماد انتخاباتی خود برگزیده است.
این فعال سیاسی در توضیح رنگ انتخاباتی عارف گفته است: « چهل سال است که  کشور ما در وضعیت غیر عادی بسر می برد. ما در حوزه سیاست بین الملل، اقتصاد و در حوزه روابط ما با دیگر کشورها در وضعیت قرمز بسر می بریم. هدفی که محمد رضا عارف برای خود برگزیده بازگرداندن کشور به وضعیت عادی است»
محمدرضا عارف در سابقه کاری خود، معاونت وزارت علوم، ریاست دانشگاه تهران و همچنین کرسی وزارت ارتباطات، ریاست سازمان برنامه و بودجه و معاونت اولی ریاست جمهوری در دولت اصلاحات را دارد و هم اکنون عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.