ایران رمان

نسخه‌ی کامل: شعرخوانی پزشکیان در واکنش به ردصلاحیتش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
 

شعرخوانی پزشکیان در واکنش به ردصلاحیتش

پزشکیان در صحن مجلس گفت: از شورای نگهبان میخواهم شفاف بگویند که ما چه عیبی داشتیم.
عصر ایران: پزشکیان در صحن مجلس گفت: از شورای نگهبان میخواهم شفاف بگویند که ما چه عیبی داشتیم.
نامزد ردصلاحیت شده ریاست جمهوری:
از شورای نگهبان خواهش می‌کنم به طور شفاف آنچه که به‌عنوان نقصی در کار ما است را علناً به جامعه بگویند؛ بگویند که این عیب‌ها را دارید.
 به‌ عنوان یک اصلاح‌طلب بر اساس اقتدا به مولا علی هیچ تاسفی برای داشتن یا گرفتن دنیا ندارم. وقتی یک انسان توانست به دنبال دنیا نرود و چیزی را از او گرفتند تاسف نخورد جسارت پیدا می‌کند قاطعانه حرفش را بزند، حق بگوید، یار و یاور مظلوم شود و در مقابل ظالم و ستمگر بایستد.
بنده نه مطب زدم، نه سهمی دارم و هیچوقت هم دنبال قدرت و پول و مال و منال نبودم و نخواهم بود. ⁧ شورای نگهبان⁩ شاخص‌ها را اعلام کند تا مردم بفهمند گیر کجاست، آنچه که اصل است.
دلیل اینکه یک حاکمیت درست است مردمند؛ اگر ⁧ مردم⁩ ما را نپذیرند ما صالحین نیستیم.
 باید بپذیریم که مردم بزرگان ما هستند و ما در عمل نوکران آنها باشیم، نه اینکه شعار بدهیم مردم نیامدند اشکالی ندارد، یک عده می‌آیند رای می‌دهند و ما ⁧ رئیس‌جمهور⁩ می‌شویم.
 رئیس‌جمهور⁩ باید الگو و تبلور تمام ملت ایران باشد‌. بروندادی که الان به وجود آورده‌ایم، یک جناح و یک گروهند که می‌توانند رقابت کنند. نه آنهایی که در همه‌ی جامعه وجود دارد. امام علی خطاب به مالک می‌گوید که مواظب هوای نفست باش و کاری نکن که آنچه حرام است عمل کنی.
 
[عکس: 2619406_329.jpeg]