ایران رمان

نسخه‌ی کامل: کشورهایی که واکسن آمریکایی زدند، پشیمانند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
 ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
 
امام‌جمعه زرندیه:
کشورهایی که واکسن آمریکایی زدند، پشیمانند

کشور هایی که واکسن ساخت آمریکا را وارد و به مردم خویش تزریق نمودند، پشیمان شدند.
ایرنا: امام جمعه زرندیه (مرکزی) گفت: کشور هایی هم که واکسن ساخت آمریکا را وارد و به مردم خویش تزریق نمودند نیز به واسطه عوارض فراوان از جمله خطر مرگ بعد از تزریق از کار خود پشیمان شدند.
«حسین ابراهیمی» در خطبه های نماز جمعه شهر مامونیه که در مسجد صاحب الزمان برگزار شد، افزود: در حالی که شدت گرفتن موج پنجم کرونا موسوم به دلتا آمار ابتلا و مرگ و میرها را در تمام دنیا بالا برده است اما رسانه های بیگانه و وابسته به قدرت های استکباری و اشغالگر قصد دارند چهره ای از ایران نشان دهند که انگار فقط ایران درگیر کرونا و مرگ و میر است.
وی افزود: این رسانه ها و عوامل آنها همچنین تلاش می کنند تا بیانات رهبر انقلاب در مورد واردات واکسن ساخت امریکا و انگلیس را با سیاه نمایی به شکلی وارونه جلوه دهند در حالی که معظم له با شناختی که از دشمنی یکصد ساله این کشورها با ملت ایران دارند، فرمان منع واکسن ساخت آنها را صادر کردند و در مورد واردات واکسن قابل اعتماد از سایر کشورها نه تنها منع نکردند بلکه بر ضرورت این مساله در کنار توصیه به شتاب در ساخت واکسن داخلی نیز بارها تاکید داشته اند.
[عکس: 2674878_559.jpg]
امام جمعه زرندیه اظهار کرد: البته برای ملت بزرگ و بصیر ایران که تجربه تاریخی صدر اسلام را دارد، این مسائل حل شده است زیرا همان کسانی که تبلیغ می کردند امیر مومنان حضرت علی (ع) نماز نمی خواند امروز در لباسی دیگر و عصری دیگر رهبر انقلاب که از سلاله امیرالمومنین است را متهم و مقصر قلمداد می کنند و به دروغ بیان می دارند که ایشان مانع واردات واکسن به کشور شده است.
وی ادامه داد: برخی می گویند که چرا موضوع واکسن را سیاسی می کنید؟ باید به این افراد گفت که این آمریکای جنایتکار است که با ابزار تحریم، نه تنها دارو بلکه حتی ورزش ایران را برخلاف همه پیمان نامه های بین المللی سیاسی می کند.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مگر آمریکا قبلا مانع از واردات محصولات انرژی هسته ای برای تامین داروی هزاران بیمار سرطانی و همچنین دسترسی به داروی بیماران پروانه ای در ایران نشد؟
وی یادآور شد: در سالهای گذشته هم آمریکا حتی با وجود دریافت ده ها میلیون دلار پول واکسن آنفلوآنزا مانع از صدور آن به ایران شد و حتی منابع مالی ما را در یک دزدی آشکار بلوکه کرد.
خطیب جمعه زرندیه گفت: در موضوع کرونا هم نخست با هدف صیانت از امنیت بیولوژیک ملت ایران، اعتمادی به انگلستان و امریکا که سابقه تروریستی و تروریست پروری آنها محرز است، وجود ندارد و دوم اینکه اگر درخواست می کردیم و هزینه های آن را نیز می پرداختیم به احتمال زیاد همان اتفاقی می افتاد که در زمینه سفارش برای واکسن آنفلوآنزا رقم زدند.
وی افزود: کشور هایی هم که واکسن ساخت آمریکا را وارد و به مردم خویش تزریق نمودند نیز به واسطه عوارض فراوان از جمله خطر مرگ بعد از تزریق از کار خود پشیمان شدند.
جمعش کن بابا، مردم رو خر کردین
لابد ایرانی خوبه، هر کی زده کرونا گرفته ، معلوم نیست چی توشه dfgh