ایران رمان

نسخه‌ی کامل: نگذاريد سکوتم را بشکنم و حقايق پشت پرده را بگويم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
عزیز محمدی:
نگذاريد سکوتم را بشکنم و حقايق پشت پرده را بگويم/ صورتجلسه را عليرغم ميل باطني ام امضاء کردم
رئيس اتحاديه فوتبال کشورمان اظهار داشت: من هم در جلسات فدراسيون فوتبال حضور داشتم اما در اين خصوص سکوت کردم، دوستان هم بگذارند همچنان ساکت بمانم تا حقايق پنهان بماند!

عزيز محمدي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خدا را شاکر هستم فردی به جای بهروان در سازمان لیگ انتخاب شد که ظرفیت های خوبی برای مدیریت سازمان لیگ دارد اما در طول این هفته یک سری از دوستان جوسازی کرده اند که ظاهرا دوست و در باطن دشمن هستند و عدالت را رعایت نمی کنند؛ این دوستان گفته بودند که من در پشت پرده کارهایی را انجام می دهم تا دوباره به سازمان لیگ برگردم ولی همه متوجه شدند که اين صحبت ها کذب بوده و از جانب من بيان نشده است.

رئيس اتحاديه فوتبال تصريح کرد: علي کفاشيان، رئیس فدراسیون فوتبال خودشان در جریان پیش آمده قرار داشتند و به نظر من هم تصمیم خوبی گرفته اند و حالا که قرار است غلامرضا بهروان در سازمان لیگ نباشد هیچ مشکلی پیش نمی آید؛ هم اکنون جا دارد در این مدت که بهروان در سازمان لیگ بود و اداره سازمان لیگ را بر عهده داشت و هر سختی را به جان خریده، تشکر کنم.

وي در پاسخ به صحبت هاي بهروان که او را مقصر کنار گذاشتن خودش از سازمان ليگ عنوان کرده بود، افزود: بعضی ها عنوان می کنند که چرا این مشکلات الان بوجود آمده که بايد در اين خصوص به آنها بگويم این مشکل از شبی که قرار بود انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود بوجود آمد و ما هم در یکسری از جلسات حضور داشتیم اما من در این خصوص سکوت کردم و دوستان هم بگذارند من همچنان ساکت بمانم.

عزيز محمدي گفت: من در اتحادیه حضور داشتم و در فکر آن هم نبودم که دوباره به سازمان لیگ برگردم اما بعضی از این دوستان این حاشیه ها را عنوان می کنند تا من را اسیر حواشی کنند من اصلا برای حضور مجدد خود در سازمان لیگ هیچ تلاشی نکرده ام و دوست هم ندارم در سازمان لیگ حضور داشته باشم.

عزیز محمدی در پاسخ به سوالی که وی مهدی تاج را به سازمان لیگ تحمیل کرده است گفت: خدا شاهد است که من حتی یکبار هم با علی کفاشیان درباره موضوع انتخاب مهدی تاج به جای بهروان صحبتي نکرده ام، از روزی که بنده از فدراسیون فوتبال رفتم هیچ صحبتی در خصوص سازمان لیگ و حضور تاج با کفاشیان انجام نداده ام.

انتخاب تاج هم از بهترین انتخاب های علی کفاشیان است. تاج سابقه خیلی طولانی در باشگاه های سپاها ن و ذوب آهن اصفهان در کارنامه خود دارد، چهار سال در فدراسیون فوتبال حضور داشته و به مسائل روز فوتبال آشنایی کامل دارد.

وی تصریح کرد: درباره موضوع انتخاب تاج به جای بهروان در سازمان لیگ باید بگويم که مهدی تاج با من تماس گرفت و عنوان کرد که او را به عنوان سر پرست سازمان لیگ انتخاب کردند و نظر من را خواست و من هم به او گفتم که انتخاب خوبی است و تو در آنجا موفق می شوی و هر کمکی که از دست من در اتحادیه برای موفقیت شما در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برآيد، انجام خواهم داد.

عزيزمحمدي خاطرنشان کرد: من سکوت مي کنم و جواب منتقدان را نمی دهم و فقط به آنها اعلام می کنم که در شب قبل انتخابات 15 اسفند 90 (انتخابات فدراسیون فوتبال) و جلسه ای که در فدراسیون فوتبال و بحث نامه سازمان بازرسی کل کشور بود ما چه صحبتی انجام دادیم؟ علیرغم میل باطنی خود اين صورت جلسه را امضاء کردم؛ برای اینکه بنده چهار سال در فدراسیون فوتبال بودم و در اين مدت همه صورت جلسات را چه موافق و چه مخالف بودم را امضاء مي کردم، شب قبل انتخابات هم صورتجلسه اي که بين اعضاي فدراسيون تنظيم شده بود را امضاء کردم از آن روز تا به حال هم چیزی نگفتم و الان هم نخواهم گفت.

رئيس اتحاديه فوتبال کشورمان اظهار داشت: ما باید قاعده بازی را یاد بگیریم یکبار انتخاب شدم و چهار سال در لیگ حضور داشته ام. دوستان مجمع من را نخواستند و من هم رأی نیاوردم. من شب قبل انتخابات فدراسیون فوتبال هم به آنها اعلام کردم که اگر من رأی نیاورم هم خوشحال می شوم چون مشکلات فدراسیون فوتبال بسیار طاقت فرسا است. شما رئيس فدراسیون فوتبال را ببینید چه مشکلاتی را تحمل می کند تا فدراسیون اداره شود و اینها مسائلی است که مطرح می کنند تا عزیز محمدی را وارد حاشیه جدید کنند.

وی در پايان گفت: شما کدام پست در کشور را سراغ دارید که آن دائمی باشد هر کسی عوض می شود، یک روزی عزیز محمدی به سازمان لیگ آمد و یک روزی از سازمان لیگ رفت و درست نیست افرادی بخواهند با این مسائل من را وارد حاشيه کنند./مح