ایران رمان

نسخه‌ی کامل: اميد ونگر به بازگشت فابرگاس
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
اميد ونگر به بازگشت فابرگاس
سرمربي فرانسوي آرسنال اعلام کرد اميدوار است مهاجم بارسلونا قبل از بازنشستگي به آرسنال بازگردد.
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري اسکاي اسپورتز، مهاجم اسپانيايي بارسلونا در طول 8 سال حضورش در شهر لندن 303 بار براي آرسنال توپ زد و در تابستان 2011 راهي بارسلونا شد.
با اين حال ونگر مدعي شده فابرگاس تمام ديدارهاي آرسنال را پي گيري مي کند و با اينکه در حال حاضر در بارسلونا است اما آينده خود را در تيم سابقش آرسنال مي بيند.
وي در اين ارتباط گفت: من هرگز تصور نمي کنم که او به تيم باز نگردد، او يک آرسنالي به تمام معني است، او تيم را دوست دارد و تمام بازي هاي ما را تماشا مي کند، البته که حالا بارسلونا خانه اوست و من بايد اين واقعيت را قبول کنم و اين موضوع که باشگاه آنها قوي ترين و بزرگترين باشگاه جهان است اين موقعيت را سخت تر مي کند اما نهايتا من در قلبم احساس ديگري دارم.
اين بازيکن 26 ساله در آکادمي بارسلونا همراه مسي و پيکه آموزش ديده بود اما از 18 سالگي راهي آرسنال شد و 8 سال در آن تيم توپ زد.
ونگر در ادامه افزود: من فکر نمي کنم اين موضوع که روياي من است در طول 2 يا 3 سال آينده تحقق يابد چرا که فابرگاس جوان است و آينده خوبي مي تواند در آرسنال داشته باشد اما در بلند مدت مي توان گفت او دوست دارد به تيم بازگردد و براي بازنشستگي و در سال هاي آخر بازي اش به طور قطع ما را ترجيح خواهد داد، من نيز سعي مي کنم او را دنبال کنم تا نهايتا بازگشت او را تسريع ببخشم.