ایران رمان

نسخه‌ی کامل: احمد مساجدی: در کنار ولاسکو دنبال جایگاه و پول نیستم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
لقب توپ جمع کن به خاطر فروتنی
احمد مساجدی: در کنار ولاسکو دنبال جایگاه و پول نیستم
احمد مساجدی، مربی تیم ملی والیبال کشورمان یکی از گزینه های ولاسکو برای ادامه همکاری در تیم ملی است.
احمد مساجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ذهنیت من از حضور در تیم ملی بسیار مثبت و به نوعی حرفه ای است من در دوران نوجوانی به عنوان توپ جمع کن برادرم با والیبال آشنا شدم و هم اکنون در درجات حرفه ای و سطح بالا فعالیت می کنم به همین دلیل روی پستهای خاص کادر فنی تیم ملی هیچ گونه حساسیتی ندارم.

وی تصریح کرد: حال که ولاسکو به عنوان سرمربی قرار دادش را با فدراسیون والیبال به مدت 2 سال تمدید کرده است حضور در کنار وی و بهره گیری از اطلاعاتش برای فعالان والیبال ایران باید یک موقعیت مناسب و افتخار بزرگ تلقی شود.

مربي تيم ملي واليبال کشورمان گفت: هدف از کنار ولاسکو بودن فقط یادگیری است به هیچ عنوان دنبال رسیدن به جایگاه و قدرت نیستم، من معتقدم هر کس بخواهد برای مربیگری و رسیدن به درجات بالا در خارج از ایران دوره ببینند باید هزینه های زیادی را صرف کند اما حضود در ولاسکو به معنای بهره گیری فنی در سطوح بالاست حتی اگر توپ جمع کن باشم.

وی یادآور شد: هدفم از همراهی ولاسکو فقط یادگیری است هیچ ذهنیتی برای باشگاه و مسائل مالی ندارم من دنبال مسائل علمی هستم نه پول.

مساجدی گفت: متاسفانه برخی افراد می گویند "احمد مساجدی" اطلاعاتش از والیبال در حد یک توپ جمع کن هم نیست در صورتی که من سابقه بازی در لیگهای خارجی را در کارنامه ام دارم و به دنبال مربیگری در تیمهای خارجی هستم به طور قطع در آینده ای نزدیک این اتفاق حاصل می شود من آینده ای را برای خودم ترسیم کرده ام و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.

وی خاطر نشان کرد: حضور در کنار ولاسکو تجارب فعالان را تا حدی ارتقا می دهد که به هیچ هزینه و سرمایه ای نمی توان به آن دست یافت در حال حاضر ذهنیت من بر مبنای یادگیری است نه چیز دیگری.

مساجدی خاطر نشان کرد: من چه ولاسکو باشد و یا اگر فردی بهتر از وی در تیم ملی استفاده شود( مثل آناستازی) به طور قطع در کنارش حضور یافته و از این موفقیت به دست آمده نهایت بهره برداری را می کنم.

وی گفت: هنر ما مربیان برای این است که بتوانیم با هر نوع شرایطی خود را سازگار کنیم، مربی در یک تیم حکم پدر را دارد مربیان منتقد ایرانی در جایی می توانند از یک مربی انتقاد کنند که از آنها ضعیف تر باشد نه بالاتر.

ولاسکو با وجود آنکه یکی از مربیان بزرگ و صاحب نام درجهان والیبال محسوب می شود اما ازز مربی تیم ملی برزیل خواهش کرد تا چند روزی را در ساعات تمرینی انها شرکت کرده تا از اطلاعات این سرمربی بهره برداری کند.

وی تصریح کرد: با امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی در خصوص حضورم در کادر فنی صحبت کردم وی گفت حضورم در کنار ولاسکو قطعی است اما هنوز به طور رسمی این اتفاق نیافتاده است در صورت پیشنهاد از سوی ولاسکو از آن استقبال کرده و تیم ملی را همراهی می کنم./مح