ایران رمان

نسخه‌ی کامل: مردی که زیر بار لباس مردانه نمی رود! + عکس
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2
ولادیمر فومین 44 ساله اهل شهری در نواحی روسیه ، مرد بسیار عجیب و غریبی است. او از زمانی که از دانشکده ریاضیات به دلیل نپوشیدن شلوار مردانه و پوشیدن لباس زنانه اخراج شد بسیار در کشورش مشهور شده است.

مطمئنا ولادیمر تنها مرد روی زمین نیست که دامن یا لباس زنانه را به شلوار ترجیح می دهد ولی دلایل او با آن دسته افراد متفاوت است .

او نه از آن دسته از افرادی است که می خواهند تغییر جنسیت بدهند و نه می خواهد مورد توجه رسانه ها قرار گیرد.

او تنها به این دلیل این گونه لباس می پوشد تا از حق مردها در پوشیدن هر نوع لباسی که می خواهند دفاع کند، چرا که زنان اجازه پوشیدن شلوار را دارند ، پس از نظر او چرا مردان نتوانند پیراهن یا دامن بپوشند !

البته این جنگ هیچ نتیجه ای جز دردسر برای او نداشته است. به گزارش پرشین وی ولادیمر با اینکه یکی از شاگردان باهوش دانشکده ریاضیات ایوانوو است و بورسیه نیز دریافت کرده ولی به دلیل سبک لباس هایش از دانشگاه اخراج شده است.

بسیاری از اقوام و دوستان از او فاصله گرفته و حتی به او توهین می کنند. برخی از هم محلی هایش نیز برای پوشیدن لباس زنانه در خیابان او را کتک زده اند.

ولی با وجود تمام این دردسرها و همچنین با وجود داشتن همسر و فرزندان، او به این وضع لباس پوشیدن ادامه داده و در کمدش بیش از 30 دست لباس زنانه دارد!

[عکس: 1391106451.jpg]

[عکس: 1417162569.jpg]
دوگانگي شخصيت داره.....
آدم مي مونه چي بگه ................
جل الخالق ...بلا بدورxcvlxcvlxcvlxcvl
خب بذارید بپوشه .....این کارو نکنه یه مدل دیگه مجبوره بروز بده خودشوfvfv
خو دلش خواسته ديگه... azsx
چه جالب ...
روانیه xcvl
بايد شديدا اين عملش مورد بررسي قرار بگيره tyui
بی ادبxcvb
صفحات: 1 2