ایران رمان

نسخه‌ی کامل: کرمی برای دانشگاه آزاد وارد شیاپ چانگ می‌شود
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
برای حضور در دور برگشت لیگ ‌برتر تکواندو
کرمی برای دانشگاه آزاد وارد شیاپ چانگ می‌شود
يوسف کرمي در پي هفته اول دور برگشت یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر براي مقابله با حريفان وارد شياپ چانگ مي شود.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، هفته اول دور برگشت ليگ برتر تکواندو در حالی روز دوشنبه 9 بهمن‌ماه در اهواز به میزبانی مناطق نفت‌خیز برگزار خواهد شد که مسئولان سازمان لیگ پس از پایان بازی‌های دور رفت اعلام کردند که هفت تیم باشگاهی(قوامین ناجا، شهرداری ورامین، استیل البرز، شرکت ملی حفاری، سایپا، دانشگاه آ‍زاد اسلامی و صنعت مس کرمان) تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه 5 بهمن‌ماه فرصت دارند تا نسبت به ارسال درخواست از طریق سامانه خدمات ورزشی فدراسیون تکواندو نسبت به نقل و انتقال بازیکنان مد نظر اقدام کنند.

به همین دلیل مسئولان باشگاه دانشگاه آزاد که در دور برگشت لیگ برتر تکواندو نتایج چندان خوبی را کسب نکرده‌اند تصمیم گرفتند تا با برگزاری جلسه‌ای در مورد جذب یا قطع همکاری برخی از بازیکنان خود تصمیم بگیرند.

رضاایمان‌زاده در مورد تصمیماتی که در جلسه‌ای که بین کادر فنی و مسئولان باشگاه برگزار شد، اظهار کرد: طی روز‌های گذشته‌ جلسه‌ای بین کادر فنی و مسئولان باشگاه برگزار شد و در پایان به این نتیجه رسیدیم که با بازیکنانی که در اختیار داریم در دور برگشت به کارمان ادامه دهیم. تغییرات کوچکی را در ترکیب تیم ایجاد کردیم و با یکی دو بازیکن جوان به توافق رسیدیم.

وی افزود: 90 درصد پیکره تیم همان تکواندوکارانی هستند که در دور رفت برای تیم دانشگاه آزاد وارد شیاپ چانگ شدند و با کسی قطع همکاری نکردیم. با برنامه ریزی که کرده‌ایم مطمئن هستم که در دور برگشت نمایش خوبی خواهیم داشت.

مربی تیم دانشگاه آزاد از ادامه همکاری با یوسف کرمی در دور برگشت لیگ‌برتر خبر داد و گفت: خوشبختانه در جلسه‌ تصمیم گرفته شد که یوسف کرمی همچنان در دور برگشت در ترکیب تیم دانشگاه آزاد حضور داشته باشد. 2 هفته اردو برگزار کردیم که خوشبختانه کرمی مصدومیتش برطرف شده و در تمرینات نیز حضور پیدا می‌کند و امیدوارم در ادامه مسابقات بتواند به تیم کمک کند.