ایران رمان

نسخه‌ی کامل: ژاپنی ها برای المپیک 2020 دست به کار شدند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ژاپنی ها برای المپیک 2020 دست به کار شدند
مسئولان ژاپنی تحت عنوان تیم 2020 توکیو، برنامه های خود را برای برگزاری بازی های المپیک و والیبال ساحلی آماده می کنند.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی اعلام کرد: نماینده ای از توکیو به منظور ارائه پیشنهاد میزبانی توکیو برای برگزاری مسابقات المپیک و والیبال ساحلی 2020 به مقر FIVB در لوزان سوئیس رفت.

در میان این نمایندگان، نام اسطوره والیبال ژاپن "آراکیدا یوکو" که به همراه تیم ژاپن مدال طلای المپیک مونترال در سال 1976 را به گردن آویخت نیز به چشم می خورد. او همچنین تیم والیبال زنان ژاپن را در سال های 2005 تا 2007 و 2009 تا 2012 در اختیار داشت و هم اکنون نیز به عنوان مدیر برگزاری بازی های 2020 توکیو برگزیده شده است. او به همراه ساکاتا هیروشی و ناکاموری یاشیرو در لوزان سوئیس و مقر FIVB حضور یافتند.

در صورت توافق محل پیشنهادی برگزاری مسابقات والیبال سالنی و ساحلی ، تمامی والیبالیست ها و هواداران به اسکله خلیج توکیو می روند. سالن 15000 نفری آریاکه آرنا که به قسمت شرقی خلیج مشرف است محل برگزاری بازی ها خواهد بود درحالیکه سالن 12000 نفری شیوکاز پارک که در طرف غربی آن قرار دارد میزبان ساحلی بازان خواهد بود.

محیط شهری مناسب برای ورزشکاران، امنیت، پاکیزگی و سرسبزی این شهر علاوه بر اسکان مناسب و سازه های زیربنایی و حمل و نقل راحت از جمله ویژگی هایی است که شانس میزبانی را می تواند برای نمایندگان توکیو به ارمغان آورد.