ایران رمان

نسخه‌ی کامل: منوچهر پورحسن: در ليگ ما تباني معنا ندارد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در پي تغيير ساعت بازيهاي ليگ برتر واليبال:
منوچهر پورحسن: در ليگ ما تباني معنا ندارد/براساس افق شهرهاي مختلف بازيها برگزار مي شود
مسئولان سازمان ليگ فدراسيون واليبال امروز از تغيير ساعت بازيهاي ليگ برتر خبر دادند.
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،‌ طي اخبار مندرج قرار است از اين پس تمام بازيهاي ليگ برتر به طور همزمان از ساعت 15:30 آغاز شود مگر مسابقاتي که بايد از طريق صدا و سيما پخش مستقيم شود.

منوچهر پورحسن، رئيس سازمان ليگ فدراسيون واليبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق نامه ارسالي از سوي وزارت ورزش و جوانان بايد ساعت مسابقات را به گونه اي تنظيم کنيم که تداخلي با اذان مغرب نداشته باشد با توجه به تعداد زياد مسابقات برنامه ريزي و هماهنگي رقابت ها کار بسيار سختي بود.

وي گفت: با توجه به دستور العمل وزارت خانه در نظر گرفتيم که مسابقات بعد از اذان مغرب برگزار شود چون افق هاي شهرهاي ايران متفاوت است، برخي بازيها پس از پايان ديگر مسابقات برگزار مي شد.

رئيس سازمان ليگ فدراسيون واليبال گفت: ناهماهنگي‌ در ساعت اجراي مسابقات باعث شد تا برخي مربيان به سازمان ليگ معترض شوند که چون بازي هاي ما زودتر از ديگر تيم ها انجام شده و آن‌ها پس از اطلاع از نتيجه ما مقابل حريف خود بازي مي‌کنند و اين امر به ضرر ماست.

پورحسن خاطر نشان کرد: پس از گرفتن نامه مربيان و صحبت با آن ها، جلسات و مذاکرات متعددي را تشکيل داده و به اين نتيجه رسيديم که تمام مسابقات پيش از اذان مغرب آغاز شود.

وي گفت: طبق بررسي هاي انجام شده نسبت به افق استان ها به منظور عدم تداخل زمان مسابقات با اذان مغرب قرار شد که ساعت 15:30 دقيقه بازيها استارت بخورد.

پورحسن در پاسخ به اين سوال که علت تغيير ساعت بازيها آيا مربوط به تباني ميان تيم ها نمي‌شود؟ گفت: ما اصلا در ليگ برتر واليبال تباني نداريم تمام مربيان و تيم هاي ليگ واليبال براي رسيدن به هدف نهايي و متعالي خود مي جنگند، به هيچ عنوان بحث تباني در ميان واليبالي‌ها را نمي پذيريم./مح