ایران رمان

نسخه‌ی کامل: نتایج روز آخر هندبال دور مقدماتی قهرمانی مردان جهان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
شکست میزبان و صدرنشینی اسلوونی
نتایج روز آخر هندبال دور مقدماتی قهرمانی مردان جهان
روز گذشته شنبه 1391/10/30 با برگزاری 6 مسابقه رقابتهای دور مقدماتی بیست و سومین دوره قهرمانی مردان جهان در اسپانیا به اتمام رسید.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دراین دیدارها که از گروههای سوم و چهارم انجام شد، اسلوونی موفق شد در یک بازی حساس و نزدیک صربستان را با نتیجه 33 بر31 شکست داده و با 5 پیروزی پیاپی به عنوان تیم اول گروه سوم به مرحله بعدی صعود کند. ازهمین گروه لهستان 33 بر25 کره جنوبی را مغلوب کرد و بلاروس هم دیگر نماینده آسیا یعنی عربستان سعودی را با نتیجه 33 بر15 از پیش رو برداشت تا تیمهای اسلوونی، بلاروس، لهستان و صربستان هم از گروه سوم راهی دور بعدی شوند.

اما رقابتهای گروه چهارم با شکست میزبان یعنی اسپانیا همراه بود. تیم ملی هندبال مردان این کشور مقابل کرواسی تن به شکست 27 بر25 داده تا ضمن از دست دادن صدر نشینی این گروه نخستین شکست را هم متحمل شود.

در دیگر مسابقات مجارستان 29 بر26 الجزایر را شکست داد و مصر هم مقابل استرالیا ضعیف ترین تیم این رقابتها 39 بر14 به برتری رسید.

بدین ترتیب 16 تیم آلمان ، فرانسه، برزیل، تونس، دانمارک، روسیه، ایسلند، مقدونیه، اسلوونی، لهستان، صربستان، بلاروس، کرواسی، اسپانیا، مجارستان و مصر راهی دور بعدی رقابتها شدند که بر اساس برنامه مسابقات دور بعدی از امروز یکشنبه 1391/11/1 آغاز خواهد شد که برنامه آن بشرح زیر است :
آلمان مقدونیه

برزیل روسیه

دانمارک تونس

ایسلند فرانسه