ایران رمان

نسخه‌ی کامل: برگزاری مانور جمع آوری شیرابه های پسماندهای بیمارستانی ویژه شهرو?
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
شهرداری منطقه 12:
برگزاری مانور جمع آوری شیرابه های پسماندهای بیمارستانی ویژه شهروندان منطقه 12
دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 12 از برگزاری مانور جمع آوری شیرابه های پسماندهای بیمارستانی ویژه شهروندان منطقه 12 و برگزاری چند مانور دیگر در این منطقه خبر داد.
نادرزاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مانور جمع آوری شیرابه های پسماندهای بیمارستانی ویژه شهروندان منطقه 12 در هنگام وقوع تصادف در خیابانها، بلوار و بزرگراه های منطقه 12 با جمع آوری شیرابه ها توسط سازمان های مرتبط از جمله هلال احمر، امداد و نجات و شهرداری برگزار خواهد شد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در پی تصادفات ماشین انتقال پسماندهای بیمارستانی هنگام تصادف با خودروها و وسایل نقلیه دیگر، با آغاز عملیات کمک و امداد رسانی جمع آوری و پاکسازی محل نشست شیرابه های پسماندهای بیمارستانی توسط نیروها و سازمانهای مرتبط از جمله ماموران امداد و نجات، هلال احمر و شهرداری این مانور، برگزار خواهد شد.
نادرزاده در ادامه گفت: با اجرای عملیات جمع آوری و پاکسازی در ابتدا با جمع آوری شیرابه ها توسط ماموران آتشفشانی ، پخش و خاک ریزی نرم در محل نشست شیرابه ها، پس از جذب شیرابه ها به خاکهای نرم، جمع آوری خاکهای نرم آغشته شده به شریابه ها،‌ضدعفونی محل مورد نظر و پیشگیری از ورود این شیرابه ها به انهار حاشیه خیابانها، عملیات اجرایی این مانور به اتمام می رسد.
وی در پایان با اشاره به برگزاری مانورهای دیگر در ستاد مدیریت بحران منطقه 12 افزود: برگزاری مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری در بافت های فرسوده در بوستانهای هرندی، پارک شهر، زیبا شهید حقانی، مانور پناهگیری امن و تخلیه امن اضطراری ویژه دانش آموزان از دیگر مانورهای ستاد مدیریت بحران منطقه 12 است./ل