ایران رمان

نسخه‌ی کامل: افزایش تاکسی ها در محدوده 50 مرکز خرید از ابتدای اسفند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
افزایش تاکسی ها در محدوده 50 مرکز خرید از ابتدای اسفند
کنترل نرخ تاکسی در روزهای پایان سال،افزایش ساعات حضور روزانه بازرسین در شهر و استقرار تاکسی ها در 50 مرکز از جمله مهمترین تصمیمات تاکسیرانی برای طرح استقبال از بهار 92 است.


به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ، میثم مظفر مدیرعامل سازمان در نخستین جلسه طرح استقبال از بهار 92 با مدیران مناطق تاکسیرانی گفت: بر این اساس50 مرکز خرید(فروشگاه های شهروند، میادین میوه و تره بار و...) در مناطق 22 گانه تهران شناسایی شده است که بین 5 تا 10 تاکسی از شرکت های خصوصی در دوشیفت از ابتدای اسفند به خدمات رسانی ویژه خواهند پرداخت.

مظفر همچنین از حضور تیم بازرسی تاکسیرانی به طور پیاده در میادین و تقاطع ها خبر داد و گفت: در طرح استقبال از بهار 92 نظارت بازرسان یک ساعت در شبانه روز افزایش می یابد. به گفته ی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همزمان با روزهای پایانی سال و ازدحام مسافران در میادین و معابر تیم های بازرسی مشترکی که با پلیس راهور و خانه شهریاران جوان (سحاب) تشکیل شده است، نرخ کرایه را به طور ویژه کنترل خواهد کرد.

مظفر در ادامه به استقرار تاکسی های کشیک در میادین و مراکز اصلی شهر از ساعت 21 تا هفت صبح روز بعد اشاره و خاطرنشان کرد: خدمات رسانی رایگان تاکسی های ون در پنج شنبه اخر سال در داخل بهشت زهرا(س) و افزایش خدمات رسانی در ترمینال ها و فرودگاه ها و راه آهن از دیگر برنامه های طرح استقبال از بهار 92 سازمان تاکسیرانی خواهد بود./ل