ایران رمان

نسخه‌ی کامل: کودکان کشورمان مهارت دیده می شوند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با اجرای طرح خانواده، کودک و مهارت آموزی:
کودکان کشورمان مهارت دیده می شوند
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت:در قالب اجرای طرح خانواده، کودک و مهارت آموزی بسته منحصر به فرد آموزشی ویژه کودکان در حوزه های ملی از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور در دست تهیه است.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، کوروش پرند در نخستین جشنواره خانواده، کودک و مهارت آموزی که در محل سالن همایش های برج میلاد برگزار شد گفت: در حوزه های مختلف مهارت آموزی و کارآفرینی بهترین سن برای کشف استعدادها سنین زیر 10 سال است زیرا کودکان از بیشترین قابلیت برای یادگیری بهره مند هستند.
وی افزود: با توجه به اهمیت نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی در کودکان از سوی سازمان فنی و حرفه ای برنامه ریزی هایی به منظور اجرای این طرح و ارائه آموزش های مهارت آموزی به کودکان انجام شده است که در این راستا در حال حاضر در بخش های مختلف فناوری اطلاعات، کارآفرینی، خلاقیت، الکترونیک و حل مساله تیم های پژوهشی خاصی تشکیل شده است.
پرند در ادامه به اجرای این طرح در فاز اول اشاره و تصریح کرد: در فاز اول و در بخش فناوری اطلاعات، ارائه آموزش های مهارتی با نام رایانه کودک به کودکان کارکنان اداره های کل آموزش فنی و حرفه ای در تهران و برخی شهرستان ها به صورت پایلوت با موفقیت انجام شده است.
رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اینکه اجرای طرح مذکور اقدامی بزرگ در کشور در جهت توسعه آموزش های مهارتی محسوب می شود خاطر نشان کرد: در راستای اجرای این طرح مهم و منحصر به فرد یک بسته آموزشی نه تنها در حوزه ملی بلکه فراتر از آن و در حوزه بین الملل از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در دست تهیه قرار دارد./ل