ایران رمان

نسخه‌ی کامل: ساماندهی و افزایش روشنایی معابر [color=#ff0000]بوس[/color]تان انرژی منطقه 18
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
شهردار منطقه 18:
ساماندهی و افزایش روشنایی معابر بوستان انرژی منطقه 18
سرپرست زیباسازی شهرداری منطقه 18، از ساماندهی و افزایش روشنایی معابر بوستان انرژی، منطقه 18 با نصب و جانمایی تعداد 5 پایه برج نوری، خبر داد.
پورراستگو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: ساماندهی و افزایش روشنایی معابر بوستان انرژی منطقه 18، با هدف بهبود در امر پویائی، زیبائی بصری و روشنایی در شب، نصب و جانمایی 5 پایه برج نوری، در دست بهره برداری است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: براساس درخواست های مکرر شوارایاران محلات خلیج فارس در خصوص افزایش میزان روشنایی معابر بوستان مهم و منحصر به فرد انرژی برای تسهیل در امر تردد هنگام شب شهروندان، تعداد 5 پایه برج نوری که هر یک از تعداد 12 پروژکتور 500 واتی برخوردار هستند با صرف هزینه ای بالغ بر 1 میلیارد و 230 میلیون ریال در سطح معابر این مرکز تفرجگاهی نصب و جانمایی خواهد شد.
پورراستگو با اشاره به لزوم اجرای این طرح گفت: سیستم روشنایی بوستان انرژی، سیستم سولار، سیستم خورشیدی، دارای شارژ باطری، به مدت 5، 6 ساعت روشنایی دارد که پس از مدتی خاموش می شود که مشکلات بسیاری در بحث امنیتی و تردد شهروندان به وجود آمده است که با اجرای ساماندهی این بوستان، مشکلات و معضلات از بین خواهد رفت.
وی در پایان با اشاره به بازتاب اجرایی این افزود: با توجه به جانمایی های مدنظر طرح ساماندهی و افزایش روشنایی، معابر بوستان انرژی منطقه 18، شعاع پراکنش های نور، 5 نقطه پای چراغ 18 متری که به صورت برج نورانی 12 شعله 250 وات نجارسازی هاست که تا حدود زیادی مشکلات این بوستان از بین خواهد رفت./ل