ایران رمان

نسخه‌ی کامل: رضا داود نژاد:جشنواره عید [color=#ff0000]سینم[/color] ا و فیلمسازان است/"کلاس هنرپیشگی" سر?
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
جشنواره بین المللی فجر عید سینم اگران بوده و در جهت تولید فیلمهایشان و نمایش آثار شان در این جشن نهایت تلاششان را می‌کنند.

رضا داوود نژاد بازیگر فیلم سینم ایی "کلاس هنرپیشگی" در خصوص سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به خبرنگار حوزه سینم ا باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره بین المللی فیلم فجر عید سینم ا ماست و فیلمسازان انگیزه بالایی را در جهت تولید و نمایش فیلمشان در این جشنواره دارند.
اين بازيگر سنيما ادامه داد: جشنواره فجر گردهمایی فعالان عرصه هنر است که همه ساله شاهد رقابت سالم دوستان در این فضا هستیم.
وی افزود: سینم ا و فیلمسازان پتانسیل بین المللی شدن را دارند و متاسفانه خود جشنواره تا به امروز نتوانسته در جهت بین المللی شدن موفق عمل کند و فیلمسازان به نسبت جشنواره در جهانی شدن موفق تر بودند.
داود نژاد در خصوص فیلم سینم ایی کلاس "هنرپیشگی" و ارتباط آن با مخاطبان اظهار داشت: فیلم سینم ایی "کلاس هنرپیشکی" سرآمد کار هنری ام در سینم ا است؛ مردم با این فیلم به دلیل سبک جدیدش ارتباط خوبی برقرار کنند.
وی درخصوص برگزاری همزمان جشنواره با سایر استانها تصریح کرد: این حرکت بسیار ارزشمند است و از این اتفاق بسیار خوشحالم چون سایر استان ها هم همچون تهران حق استفاده از این جشنواره را دارند.
وی در مورد دیجیتالی شدن فیلم های جشنواره عنوان کرد: دیجیتالی شدن فیلم ها اقدامی خوبی است البته به شرطی که فیلم ها از پایه به سبک دیجیتال تولید شود تا توانایی به تصویر کشیدن کیفیت فیلم ها را داشته باشد.
داودنژاد افزود: البته برای چنین تولیداتی احتیاج به بستر و تسهیلاتی است تا سازندگان فیلم بتوانند از عهده ساخت فیلمهای دیجیتالی برآیند.
وی خاطرنشان کرد: محمدرضا عباسیان فردی است که به خوبی سینم ا و فیلم خوب را می‌شناسد و دبیری صاحب سبک است امیدوارم به بهترین نحوه از عهده برگزاری جشنواره سی و یکم برآید.