ایران رمان

نسخه‌ی کامل: بازي در "دزد و پليس" ويژگي خاصي براي من نداشت/ سعيد آقاخاني بدليل كا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بيوك ميرزايي، بازيگر سريال "دزد و پليس" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص پذيرش ايفاي نقش در اين سريال گفت: اين كار ويژگي خاصي براي من نداشت ولي چون تاكنون با سعيد آقاخاني كار نكرده بودم بعد از پيشنهاد وي به دليل اينكه او از قشر جوان عرصه هنر است و بدليل ايجاد ذهنيت خوب در وي پيشنهاد همكاري را پذيرفتم.
وي در خصوص ويژگي نقش خود در اين مجموعه، اظهار داشت: نقش يك سرهنگ بازنشسته را در اين مجموعه بازي مي‌كنم كه اين كاراكتر بدون پيچيدگي خاصي داراي نقش مثبت بود و تنها در شش قسمت از اين مجموعه به ايفاي نقش مي‌پردازم.
ميرزايي ادامه داد: شخصيت من در "دزد و پليس" بسيار سطحي است و هر چند شخصيت جايي براي كار نداشت ولي تمام تلاشم بر اين بود كه نقش از يك دستي و قالب بودن بيرون بيايد. ولي ديالوگ و كاراكتر فرصتي براي عرض اندام نمي داد و من متعهد به متن جلو رفتم.
ميرزايي ويژگي ها ي كار با سعيد آقاخاني را اينگونه، بيان كرد: سعيد آقاخاني جوان خوش ذوقي است كه كار در كنار او بسيار راحت بود و برخي از جوانان تجربه و سليقه كافي ندارند. ولي او به دليل كار در كنار رضا عطاران و مهران مديري به توانايي كامل رسيده است.
وي افزود: سعيد آقاخاني به بازيگر اجازه اظهار نظر و طرح ايده مي دهد و به خوبي مديوم تلويزيون را مي شناسد واين كار را در زمان مقرر به پخش مي رساند.
ميرزايي اظهار داشت: هومن برق نورد و بهنام تشكر بدليل متن قوي و خوب بدون بالانس هاي عجيب تماشاگر را مي‌خندانند و شخصيت ها و ديالوگ ها به بازيگر فرصت ايفاي نقش خوب را ميدهد.
وي عنوان كرد: من فرصت آشنايي با نويسنده كار را نداشتم تا برمبناي بيوك ميرزايي اين شخصيت يك رنگي داشته باشد چرا كه تمام اتفاقاتي برای كاراكتر بهنام تشكر مي افتد، بخشي از آن نشات گرفته از خود پدر است، ولي پدر در اين مجموعه هيچ نقشي ندارد و اگر نويسنده در كنار بازيگر و كار بود بر مبناي شناخت دو طرف، نويسنده و بازيگر دستشان براي كار بازتر بود./ص