ایران رمان

نسخه‌ی کامل: شبی پرگل در لیگ قهرمانان اروپا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
به گزارش ایرنا، بیشترین گل این دیدار ها در بازی بایرن مونیخ آلمان و لیل زده شد که بایرمونیخ در خانه خود شش بر یک لیل فرانسه را شکست داد.

منچستریونایتد انگلیس در خانه براگا سه بر یک این تیم را شکست داد و مجوز صعود به دور بعد دریافت کرد. اما بارسلونا در این شب به یاد ماندنی دو بر یک مغلوب سلیک شد و خاطره ای تلخ برای هوادارنش باقی گذاشت.

نتایج کامل هشت دیدار شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا به قرار زیر است:

گروه پنجم:

در این گروه چلسی، قهرمان فصل گذشته این پیکارها توانست در ورزشگاه خانگی‌اش 3 بر 2 شاختار دونتسک اوکراین را مغلوب کند.

در دیگر دیدار این گروه یوونتوس 4 بر صفر نوردس‌جلاند دانمارک را شکست داد.

در این گروه در حال حاضر چلسی و شاختار دونتسک با هفت امتیاز به ترتیب در مکان های اول و دوم جدول قرار دارند. تیم یوونتوس با شش امتیاز در تعقیب آنان در رتبه سوم است و نوردس‌جلاند با یک امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.



گروه ششم:

در این گروه بایرن مونیخ آلمان موفق به شکست شش بر یک لیل از فرانسه شد و والنسیا اسپانیا نیز چهار بر دو باته بلاروس را از پیش رو برداشت.

در این گروه والنسیا و بایرن با 9 امتیاز و تفاوت میانگین گل در رتبه های اول و دوم قرار گرفتند و باته بلاروس نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. در این گروه تیم لیل فرانسه تنها تیم بدون امتیاز این رقابت ها است و در رتبه چهارم قرار دارد.



گروه هفتم:

در این گروه سلتیک اسکاتلند شگفتی بزرگی آفرید و بارسلونا نامدار را دو بر یک در ورزشگاه خانگی‌اش شکست داد. بنفیکا نیز 2 بر صفر اسپارتاک مسکو از روسیه را از پیش رو برداشت.

در جدول این گروه بارسلونا به رغم شکست شب گذشته همچنان با 9 امتیاز صدرنشین است و تیم های سلتیک اسکاتلند و بنفیکا به ترتیب با هفت و چهار امتیاز در رتبه های دوم و سوم این گروه قرار دارند. اسپارتاک مسکو نیز با سه امتیاز در جایگاه چهارم این گروه است.

گروه ششم:

در این گروه شاگردان سر الکس فرگوسن سرمربی تیم منچستریونایتد بازی باخته را برابر براگا پرتغال را جبران کرد و سه بر یک برنده شد و صعود خود را به دور بعد محرز کرد. گالاتاسرای ترکیه نیز با نتیجه‌ای مشابه (سه بر یک) در خانه کلوژ پیروز شد.

در این گروه منچستریونایتد با 12 امتیاز صدرنشین است و صعود زودهنگام خود را جشن گرفت. کلوژ و گالاتاسرای با چهار امتیاز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم جدول این گروه قرار دارند و براگا نیز با سه امتیاز در رتبه چهارم است.
یعنی بر همون لعنت به این شانس اههههههههههههههههههههههههههه
بارسلونا واقعا تیم نیستی یه روز رفتیم برگه زدیم برد بارسلونا رو گرفتیم اومد باخت من که میدونم در مقابل رئال ما ضعیفه بارسلونا
فقط بارسلونا....c.c.c
اینم بارسلوناتون 2-1 باخته .a.a.a
رئال کجا بارسلونا کجااااااااا
بارسلونا باخته.a.a.a.a
امار ال کلاسیکو هارو داری عزیزم.....
اره دارم طی 3 بازی اخیر رئال 2 بر و یک بازی هم مساوی شد
حالا چرا 3 تای اخر ....اون 2تا که اتفاقی بود...
اتفاقی بود فک نکنم اتفاقی بوده باشه چون 3 تا بازی آخر رئال خیلی خوب بازی کرده و فهمیده چجوری باید جلو بارسلون بازی کرد
باید فبول کنیدکه از سایه بارسا هم میترسید...
ترسی نداریمممممممم اصلا از بارسلونااااااا تیمی نیست که