ایران رمان

نسخه‌ی کامل: سال گذشته 700هزار گردشگر مذهبی در جوار بقاع و امام‌زاده‌ها حضور یا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام علی باقری اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان امسال نیز همچون سنوات گذشته طرح آرامش بهاری را در امامزاده‌های استان زنجان اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این طرح به مناسبت فرا رسیدن سال نو در استان اجرایی می‌شود، اضافه کرد: اجرای طرح مذکور از 28 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه پیدا می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه ارائه خدمت به گردشگران مذهبی از جمله اهداف اداره کل اوقاف در راستای اجرای طرح آرامش بهاری است، افزود: تبدیل بقاع به قطب فرهنگی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نیز از دیگر اهدافی است که اداره کل اوقاف در اجرای این طرح دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود به استقبال مطلوب جوانان و نوجوانان از طرح های اجرایی اوقاف در جوار بقاع خبر داد و گفت: سال گذشته700 هزار گردشگر مذهبی در جوار بقاع و امامزاده‌های استان حضور پیدا کردند.

وی در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مذهبی استان افزود: وجود امامزادگان و بقاع مختلف ظرفیت مطلوبی برای استان است و باید با اجرای برنامه‌های مختلف از آنها استفاده لازم به عمل آید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه ایام نوروز فرصت مناسبی برای شناسایی استان است، گفت: طرح آرامش بهاری می‌تواند تاحد مطلوبی در معرفی ظرفیت‌های مذهبی استان کمک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در جوار37 امامزاده استان گفت: برای لحظه تحویل سال و قبل از سال تحویل برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است، که از جمله آن قرائت دعای زیارت آل‌یاسین، پخش پیام مقام معظم رهبری، برپایی خیمه‌های معرفت، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و ... است.

انتهای پیام/