ایران رمان

نسخه‌ی کامل: طرح ملی نوروزی هلال احمر در مهریز آغاز شد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
یز - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: طرح ملی نوروزی هلال احمر مهریز در شهر و مناطق روستایی شهرستان آغاز شده است .

[عکس: NoPic100x56.png] ˈ محمدرضا دهقانی زاده ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب این طرح دو پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در مسیر اصلی در جوار منطقه زین الدین مستقر شده است .

وی ادامه داد: علاوه بر راه اندازی پایگاه امدادی ، پنج ایستگاه راهنمای مسافران نوروزی در مبادی وروی شهرستان در کنار جاده سنتو ، میادین امام حسین (ع) و شهید صدوقی (ره) و تفرجگاه های شهر دایر شده است .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: طرح ملی نوروزی راهنمای مسافران از 25 اسفند امسال آغاز و تا پایان 15 فروردین 1392 ادامه دارد .

دهقانی زاده گفت: بیش از 80 نیروی امدادگر و فرهنگی در طول اجرای طرح وظایف محوله را در خدمت به مسافران و مهمانان نوروزی انجام می دهند .

وی گفت: در این مدت و در قالب طرح بیش از 10 هزار بروشور ، نقشه و انواع محصولات فرهنگی و هنری بین مسافران و مهمانان بصورت رایگان توزیع می شود .

رئیس هلال احمر شهرستان مهریز از برپایی چادر های اقامه نماز در مبادی ورودی ، مناطق پرتردد شهرستان و کنار مسیر های اصلی و مواصلاتی شهرستان در طول تعطیلات خبر داد .

دهقانی زاده گفت: شهرستان مهریز با دارا بودن آثار تاریخی ، فرهنگی و طبیعی چشم انتظار مسافران است و نیروهای امدادگر و فرهنگی آماده پذیرایی از مسافران هستند .3