ایران رمان

نسخه‌ی کامل: آماده باش هواپيمايي نيروي انتظامي در ايام نوروز 92
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
فرمانده هواپيمايي نيروي انتظامي گفت: در راستاي تأمين امنيت جاده ها و مسافران نوروزي 30 فروند بالگرد در طرح نوروزي پليس در اختيار قرارگاه نوروزي قرار گرفته است. [عکس: 929131_907.jpg]به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس،سردار محمد زارعي با اشاره به اينکه در ايام تعطيلات نوروز 1392 هواپيمايي نيروي انتظامي در آماده باش کامل بسر مي برد،تصريح کرد:پليس در کنار ديگر سازمان ها تلاش مي کند تا امنيت و آرامش را براي مسافران نوروزي به ارمغان آورد.
وي با تأکيد بر اينکه هواپيمايي نيروي انتظامي خدمت به مردم را از افتخارات خود مي داند،خاطرنشان کرد:با برنامه ريزي هاي انجام شده و با تعامل و همکاري خوبي که بين سازمان هاي ذيربط وجود دارد تلاش مي کنيم مردم ميهن عزيزمان در ايام نوروز در کمال آرامش و امنيت به مسافرت هاي خود بپردازند.
فرمانده هواپيمايي نيروي انتظامي از آماده باش اين هواپيمايي در نوروز 92 خبر داد و گفت: در راستاي تأمين امنيت جاده ها و مسافران نوروزي 30 فروند بالگرد در طرح نوروزي پليس در اختيار قرارگاه نوروزي قرار گرفته است.
سردار زارعي با بيان اينکه اين بالگردها در مسير هاي استان هاي مسافر خيز و قطب گردشگري کشور بکار گرفته مي شوند،اضافه کرد:اين بالگرد ها بيشتر نظارت بر ترافيک جاده ها و گره گشايي ترافيکي در اختيار پليس راهنمايي و رانندگي قرار گرفته اند.
وي به همکاري و تعامل خوب هواپيمايي نيروي انتظامي و اورژانس اشاره کرد و گفت: در ايام نوروز بالگردهاي پليس در کنار بالگردهاي اورژانس به کمک مصدومان و مجروحان احتمالي ناشي از تصادفات خواهند شتافت.
سردار زارعي همچنين به کنترل هوايي مرزها توسط بالگردهاي پليس اشاره کرد و گفت:هواپيمايي نيروي انتظامي مسئوليت پشتيباني هوايي از مرزبانان ميهن اسلامي در کنترل مرزها را نيز برعهده دارد.
فرمانده هواپيمايي نيروي انتظامي ضمن آرزو سفري ايمن و بدون حادثه براي هموطنان در ايام نوروز از مسافران نوروزي درخواست کرد، همکاري لازم را با ماموران نيروي انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي داشته باشند.