ایران رمان

نسخه‌ی کامل: نصب تابلوهای جدید هدایت مسیر در منطقه 19
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
درراستای اجرای طرح استقبال از نوروز در منطقه 19، تابلوهای هدایت مسیر معابر این منطقه با محوریت بزرگراه شقایق نصب می شوند. [عکس: 929017_464.jpg]به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 19، رضا زلفی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه بزرگراه شقایق به تازگی افتتاح شده و معابر منتهی به این بزرگراه فاقد تابلوی هدایت مسیر هستند درآستانه نوروز تابلوهای هدایت مسیر در آزادگان و معابر منتهی به بزرگراه شقایق با محوریت این بزرگراه نصب می شوند.
به گفته وی بر این مبنا 15 تابلوی هدایت مسیر در شقایق و معابر منتهی به آن نصب خواهد شد.
زلفی در ادامه به نصب و نگهداری تابلوهای ترافیکی در خیابانها وبزرگراه ها به مناسبت فصل همدلی اشاره کرد و گفت: در همین راستا علاوه بر نصب 10 عدد تابلو در خیابان شکوفه ورودی شهید کاظمی، 26 عدد تابلوی خطرنما در این بزرگراه نصب می شود. همچنین به منظور ایمن سازی تردد در محورهای اصلی، 20 عدد استوانه ترافیکی در پل شقایق و اتوبان شهید کاظمی،27 عدد در بزرگراه شقایق و 13 عدد شورون نیز در خیابان شکوفه نصب می شود.
نصب تابلوهای خطر نما در خیابان شکوفه و تجهیز خیابانهای دولتخواه، شکوفه، پیروز و دانشگاه به تابلوهای ترافیکی از دیگر اقدامات این حوزه در راستای استقبال از نوروز بودند که انجام شده است.